asx capture?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartguy

Meubilair
Lid geworden
13 jul 2001
Berichten
7.240
Hoi,

bestaat er software waarmee je een videootje dat direct van een server wordt afgespeeld (extensie asx e.d) kunt downloaden naar je computer, zodat er dus niet eerst een verbinding hoeft worden gemaakt met die server en dat ik het op mijn computer heb staan?

Beetje duidelijk hoop ik :eek: :)
 
Als je een ASX bestand opent (is een tekstbestand) zie je de link naar een ander bestand, als je die link via een downloadmanager probeert te downloaden wil dat nog wel eens lukken, zo download ik nog wel eens trailers.
 
Dat ziet er zo uit als ik het in kladblok open:

<asx version="3.0">
<title>Strength Of A Woman; Album: Lucky Day</title>
<author>Shaggy</author>
<copyright>©2002 MCA Records</copyright>
<entry>
<title>Strength Of A Woman; Album: Lucky Day</title>
<author>Shaggy</author>
<copyright>©2002 MCA Records</copyright>
<ref href="mms://gcrod9.streamos.com/6/mcarecords/shaggy/lucky_day_09-02/video/strength_of_a_woman/300_strength-of-a-woman_320.asf"/>
<ref href="mms://st31g1.services.att-idns.net/cw2337/6/mcarecords/shaggy/lucky_day_09-02/video/strength_of_a_woman/300_strength-of-a-woman_320.asf"/>
<ref href="mms://fcf986426fc5686e0d11f35fa4b2b12b.ll.streamos.com/a20/external/0102cABAAHQAAAAcDle6yKhvE1c0LnEJnNwFajD8QD92LOnSD/wm/e4e787dfb84ebbd60f2fdff42ecc4acc-3e024319.asf"/>
</entry>
</asx>
<!-- Generated by Nine Systems Corporation streamOS BOSS - Patent Pending -->

Drie links dus, en die bij DAP invoeren werkt niet want dan zegt dap "Could not accept [LINK] as an url."
 
Alsjeblieft :)
 

Bijlagen

  • stenght of a woman.zip
    584 bytes · Weergaven: 13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan