DVD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laura81

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2002
Berichten
41
Ik heb wat vraagje over het branden van dvd's.
1. Ik weet niet of ik het juiste woord gebruik, maar wat voor een formaat moeten de films hebben (avi. ed)?
2. Welke optie moet je kiezen in Nero als je een film wilt branden?
3. Heb je er speciale cd-r's voor nodig?

Alvast bedankt.

Laura
 
Als je een echte dvd op een dvdrom wilt bakken dan heet het fomaat .vob.
Als je een film op een cd-rom wilt bakken zodat ie in de dvd speler past dan maak je van een .mpg een (S)VCD.
Als je zoveel mogelijk films op een dvdrom wilt branden om ze via de pc te kijken dan neem je natuurlijk .avi.
 
maar je kan toch niet zonder DVD brander een film die je gedownload heb als een DVD branden ofwel??
 
Uiteraard als je een .Vob op een dvd rom wilt branden hen je zo'n apparaat nodig . In alle andere gevallen kan het ook met cd brander
 
Ik dacht ook effe dat ik een speciale dvd-brander nodig had, maar dat is dus niet zo. Ik kan dus gewoon een cdtje die ik normaal voor muziek gebruik ook gebruiken voor films? En ik neem aan dat ik in Nero de optie Video-cd moet kiezen?
 
vcd

hallo,ja gewoon vcd branden,alleen gaat nero hem eerst omzetten naar vcd voor het branden,of je moet hem zelf al omgezet hebben,dan gaat nero branden.
grt joop
 
Erg handig dat Nero dat vanzelf doet. Ik denk dat ik genog info heb om het eens te proberen.
Bedankt allemaal.

Groetjes Laura
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan