acoustica mp3 burner

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
643
goedemorgen allemaal,

Ik heb gebruik sinds kort acoustica mp3 burner naast nero en ik vind de geluidskwaliteit van de gemaakte cd's beter dan bij Nero , of is dit gewoon toeval. Ik moest bij nero soms de bas heel laag zetten want anders trilden mijn boxen de auto uit. Nu bij acoustica is dat veel beter. (misschien ook gewoon toeval). Ik was gewoon even benieuwd wat de ervaringen van andere gebruikers zijn.

groetjes Debby
 
Acoustica is gewoon heel goed , nero heeft meer naamsbekendheid omdat deze bij veel branders wordt bijgeleverd.
Zelf maak ik ook gebruik van acoustica mp3 to wav converter en deze kan ook wma omzetten, de kwaliteit is bijzonder goed.
Nero gebruik ik zelden alleen om image's te branden van svcd.
Voor audio gebruik ik acoustica en easy cd creator , beide makkelijk in gebruik en een zeer goede kwaliteit.
 
Geplaatst door speedtouch
Acoustica is gewoon heel goed , nero heeft meer naamsbekendheid omdat deze bij veel branders wordt bijgeleverd.
Zelf maak ik ook gebruik van acoustica mp3 to wav converter en deze kan ook wma omzetten, de kwaliteit is bijzonder goed.
Nero gebruik ik zelden alleen om image's te branden van svcd.
Voor audio gebruik ik acoustica en easy cd creator , beide makkelijk in gebruik en een zeer goede kwaliteit.

Ok, vond ik ook maar ik was benieuwd naar reacties van anderen.
thanxx voor je response
Debby
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan