The Ring

Status
Niet open voor verdere reacties.

FIFA2001KILLER

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Berichten
374
Ik heb The Ring gedownload en nu wil ik die graag bekijken met ondertiteling.Normaal lukte dat altijd met BSPlayer ,maar dit keer geeft hij een foutmelding waarin staat dat het een unknown file format is.Wat heb ik verkeerd gedaan of met welke vergelijkbare speler kan ik The Ring wel afspelen.Alvast bedankt.
 
Nee daar kan het denk ik niet aan ligge maar probeer ff die players die in die sticky staan
 
Ik heb het met Allplayer geprobeerd en die zegt ook dat ik een codec ofzo moet installeren en of ik die wil downloaden van het internet.Ik had toen op ja gedrukt en er werd wat gedownload,maar hij werkt nog steeds niet.Kan dit liggen aan het feit dat ik nog steeds windows media player 8 heb en niet 9.
 
Je moet hem niet afspele met media player maar wat is nou het probleem ?
Kan je de ondertitels niet plaatse of doet de film het niet ?
Als het laatste het geval is moet je ff in de Sticky-thread leze wat je moet doen (Gspot)
 
Hij speelt de film niet af omdat er een of ander codec ontbreekt en met Gspot ben ik niks opgeschoten.Dus kan het liggen aan het feit dat ik windows media player 8 heb in plaats van 9?Of ligt het aan iets anders.
 
Bij Status staat er namelijk File MPEG en er staat niet zoveel info bij of met welke codec ik hem kan afspelen.
 
wat geeft Gspot aan dat je voor codec moet hebben en geeft ie aan dat ze aanwezig zijn ???

plaats anders eens een screenshot van Gspot hier !!!
 
Hmmz ik vind die screenshot van Gspot raar, er staat niet bij welke codecs er nodig zijn :\

Maar wat lukt er nou niet bij de film ?
Doet het geluid het ? En het beeld ?


Edit: Ik heb zo het idee dat het komt doordat het een MPEG file is, maar ik weet het niet zkr
 
Laatst bewerkt:
probeer het eens met movietyp finder
 

Bijlagen

  • movietype.zip
    22,4 KB · Weergaven: 18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan