Rippen met DVDx vanaf hardeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trustno1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
13 okt 2000
Berichten
1.332
Ik gebruik altijd voor het rippen van DVD's DVDx. Ik zet de dvd altijd eerst met Claddvd de dvd naar de harde schijf toe en daarna rip ik hem daarvandaan. Dit is altijd goed gegaan. Maar sinds kort blijft het programma DVDx hangen zodra ik een dvd vanaf harde schijf wil rippen. Als ik dit vanaf de dvd doe werkt het wel.
Weet iemand waardoor dit komt en hoe ik dit eventueel kan oplossen. Heb allebij de programma's al een keer opnieuw geinstalleerd.


Trust,
 
waarom zou je met DVDX vanaf de hd rippen ??? dubbel werk eerst files naar hd dan pas rippen.

DVDx maakt gebruikt van een buffer zodat hij nooit meer als 10 Mb tegelijk van de dvd inleest.
zo kun je de dvd speler niet over belasten.
 
Omdat ik ook wel eens snel een dvdtje van iemand te leen krijg die gehuurd is en binnen een paar uurtjes terug moet. Dan gaat het sneller om hem eerst even op de harde schijf te plaatsen en dan te rippen. Vind het gewoon vaag dat het altijd gewerkt heeft en nu opeens niet meer wil.
 
het is inderdaad vaag ja.

maar omdat uit je antwoord duidelijk blijkt dat het niet gaat om een back-up voor eigen gebruik.
gaat deze vraag dus dicht.

het is toegestaan volgens de wet een back-up voor eigen gebruik te maken als je het origineel in bezit hebt.
in deze gaat dat dus niet op omdat het om een gehuurde dvd gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan