Wachtwoord probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarkIII

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2001
Berichten
294
Ik heb op mijn pc een analoge inbelverbinding waarvan hij het wachtwoord maar niet wil onthouden.

Ik heb heel het forum al afgelopen op deze fout en ik heb dus al verschillende dingen geprobeerd.

Ik krijg bij het aanmelden van windows geen inlog scherm terwijl ik client voor microsoft heb geinstalleerd.
Ik heb heel externe toegang en zo ook al verwijderd maar nog steeds geen resultaat.

Ook de PWL bestanden heb ik verwijderd maar ook nu krijg ik geen inlog scherm.

Bij mijn start balk staat bij afmelden ook helemaal niks , terwijl als ik mezelf afmeld en daarna weer wil internetten , hij wel mijn wachtwoord onthoud.

Ik heb windows 98 en mijn netwerk staat ingesteld op aanmelden voor microsoft netwerken.

Heeft iemand een oplossing voor dit rare probleem ????

Ik heb ook windows al 2 x er overheen geinstalleerd.
 
Het ene probleem heeft met het andere te maken. Als je niet inlogt op het netwerk, ziet de computer zou als een andere user en zal die je niet zomaar toestaan om andermans wachtwoorden te gebruiken. Vandaar dat hij het weglaat.
Wat je moet doen is zorgen dat je netwerk eerst werkt. Kijk eens of je de volgende onderdelen hebt geinstalleerd, de netwerkadapter in apparaatbeheer, tcp/ip, de client voor microsoft netwerken en bestands- en printerdeling. Je kunt ook proberen om je netwerkkaart eens weg te gooien in apparaatbeheer en daarna de pc opnieuw op te starten. Dan zal hij de netwerkkaart opnieuw detecteren en weten dat er een netwerk is. Als dat niet werkt kan je eventueel de nieuwste drivers downloaden.
 
Staat er allemaal.

Ik heb er alleen geen netwerkkaart inzitten dus het weggooien en het opnieuw installeren daarvan zal een beetje moeilijk worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan