90 min cdr's/ brandprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
629
Weet iemand een brandprogramma waarmee 90 min cdr's te branden zijn. Ik bedoel dan een ander programma dan Nero.
Een kennis van mij heeft Easy cd-creator op zijn pc en ik weet dat Nero hierbij zetten niet echt goed zal werken.
Voor alle duidelijkheid het gaat om het branden van data op een cdr 90 en niet om audio op een cdr 90.
Van de laatste heb ik wel een aantal programma's gevonden, maar geen enkele kan blijkbaar data op een 90 min cdr branden. (Behalve Nero)
Voor alle duidelijkheid de brander waarover ik praat kan 90 min cdrs branden, dat is dus niet het probleem.
 
Volgens mij is het mogelijk om de instellingen aan te passen bij Nero. Zoiets heb ik op hun site bij FAQ gelezen.
Falco
 
Wat is de reden om geen nero te gebruiken? Mischien komt er dan nog een andere oplossing.

Groetjes
 
Ja, al die mogelijkheden had ik al bekeken maar het gaat er juist om om GEEN nero te gebruiken.
Easy cd-creator en Nero willen nog wel eens met elkaar in conflict komen waardoor er andere fouten ontstaan.
Daarom ben ik juist op zoek naar een anderprogramma dat dus wel samen kan met Easy cd-creator.
(Fouten tussen Nero en Easy cd creator hebben te maken met de Aspi drivers van Easy cd creator...)
Easy cd creator weghalen heeft ook geen zin omdat volgens mij dat programma verschillende zaken, zoals juist die Aspi drivers laat staan.
 
Heeft iemand nog een ander idee voor een bruikbaar programma?
 
Ik gebruik naast Nero ook: Feurio! (volgens mij ook van Ahead) en Easy CD-DA.
Alle 3 werken goed
 
Maar kan ik met een van die programma's ook DATA op een 90 min cdr krijgen, dat was eigenlijk het prbleem.
Volgens mij kunnen deze programma's wel audio wegschrijven maar geen DATA.
Of heeft iemand een andere ervaring met een van die programma's?
 
Hoi, ik heb zonet een cd van 90 minuten volgeschreven met 800 mb data. Data kan je niet uitdrukken in minuten en er passen precies 800 mb op. Als je 900 mb bedoelt dan gaat het niet. Ik gebruik wel altijd nero omdat die volgens mij nu eenmaal de beste is. Als ik jou was gooi die Easy cd-creator weg, want je hebt gelijk met die conflikten tussen nero en easy cd-creator en ik heb vroeger ook moeten kiezen. Ik was ook benieuwd of er nog iemand een andere oplossing wist maar blijkbaar niet. Succes.

Groetjes.
 
Ok, blijkbaar is er geen andere oplossing.
Ik ga maar eens proberen of ik de restanten van Easy cd creator weg kan krijgen.
Bedankt...
 
neroooo jeppzzz

Ja Nero is het het makkelijkste,
ik brand er zelf met 90min cd's Films,
het enige wat je moet doen is gewoon zorgen dat je de nieuwste nero hebt dan hoef je geen instellingen na te gaan etc etc..

ik kan je sites/progs geve waar je nero weg kan halen,
((nieuwste+updates))
maar das niet toegestaan op dit Forum..

Greetz Ekko..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan