flash naar ander formaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ratjesnuf

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2001
Berichten
289
Op internet heb ik muziek gevonden. Dat wordt afgespeeld via flash (een .swf file). Is er een manier om die muziek vanuit dat flashbestand naar een ander formaat (.MP3 of .wav) te krijgen?

help mij, want ik heb het echt nodig :p

Ratjesnuf
 
Hoi,

Ik heb wel eens gehoord van een Flashripper. Zoek eens op deze site of anders ff googelen.

Succes!

Groeten Daan.
 
Zal niet software matig lukken. Maar wel hardware matig :) daar bedoel ik dus mee neem het muziek bestand op casette/minidisc (whatever) en digitaliseer het daarna weer naar je pc. Zou dan wel moeten lukken
 
Hmm...

Ik zal eens naar die flashripper zoeken.

Maare... is er geen programma waarmee je de audio die je aan het afspelen bent op kan nemen (dus eigenlijk hetzelfde als dat minidisc**** alleen dan zonder omweg).

Of een ander idee?

Alvst bedankt
 
in de volumeregeling van windows naar opties->eigenscappen gaan en daar kiezen voor opnemen, en alle vinkjes eronder aankruisen.
Vervolgens "what u hear" selecteren, en het volume maximaal zetten.
Vervolgens windows geluidsrecorder of een ander programma starten, de opname starten, en vervolgens de muziek afdraaien.
 
Volgens mij ben ik wel op de goeie weg. Alleen bij mij staat er niet "what U hear" of iets in die richting. ik kom er not echt uit. toch bedankt

iemand andere manier?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan