Nimo Codec Pack 5.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

IgniteIddo

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Berichten
1.334
Ik wilde mijn Nimo versie 4.33 eens updaten naar een nieuwe versie. Hiervoor heb ik eerst de versie 4.33 verwijderd en daarna versie 5.0 geinstalleerd.
Nu kan ik echter geen enkele film meer afspelen! Tijdens de installatie verscheen wel een foutmelding: kan bestand msvcr70.dll (in c:\windows\system32) niet openen. Op zich niet zo erg dat versie 5.0 het niet doet; dan installeer ik toch weer gewoon versie 4.33 (die het wel deed) Hierbij verschijnt de foutmelding niet, maar ik kan nog steeds geen films afspelen, terwijl het voorheen wel lukte met deze versie.
Ik heb geen andere codecs geinstalleerd, dus een conflict lijkt me uitgesloten, temeer dat versie 4.33 voorheen altijd prima werkte. Weet iemand soms een oplossing hiervoor?

Gegevens:
WinXP Pro UK
NVidia G-Force 4 4200 Ti
 
Ik zou Nimo niet meer gebruiken. Ik heb nu DivX 5.02, SLD codec pack en XviD geïnstalleerd (ook in deze volgorde want dat is belangrijk.) Met deze codecs doet alles het.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb momenteel het ACE codec pack geinstalleerd en dit werkt prima. Sterker nog: het werkt beter dan m'n oude NIMO 4.33.
 
in het ace pack zitten echt bijna alle voorkomende codec is momenteel 1 van de betere totaal pakketen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan