achtergrond geluid (geluidkaart)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miryam

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
105
Hoi iedereen,
Ik gebruik win98 met een geluidkaar van soundblaster maar tijdens een online gespreek hoor ik een achter grond geluid (gruis). daardoor mij stem komt nooit duidelijk over aan mij gespreek pantener.

HelP plzzzzzzz

Miryam
 
gluid.jpg


Staat misschien je schuif helemaal naar beneden of Gedempt aangeklikt?

Je kunt hier komen door op het speakertje in je taakbalk te klikken:

gluid2.jpg
 
Laatst bewerkt:
hoi micmci

De istellingen die je noemde zijn in orde de probleem is een soort achtergrondgeluid tijdens uitvoren van een online gespreeeek b.v met progamma's net als msn.
 
Misschien is de verbindings snelheid tussen u en de ontvanger erg laag waardoor er haperingen onstaan in het verzenden en ontvangen van muziek en spraak.
Daar valt opzich heel weinig aan te doen.

Maar het kan ook aan uw microfoon liggen.
Als ik mijn microfoon gebruik heb ik ook ruis.

Als dat het geval is kun je er heel weinig aan doen.
Een microfoon van betere kwaliteit is dan de meest voor de hand liggende optie.
 
Als je een microfoon gebruikt op een voetje en de gewone boxen krijg je echo doordat wat jij zegt ook over de boxen komt. Als je een headset gebruikt hoort dit probleem verholpen te zijn. Verder is de MSN direct speech niet echt heel geweldig...
 
belaten_schaap

ik gebruik een headset lijk me ook sterk de echo komt door de speaker maar niet door de mic.
zou het aan de instellingen van mij geluid kaart liggen of kowaliteit???
 
Geplaatst door Miryam
belaten_schaap

ik gebruik een headset lijk me ook sterk de echo komt door de speaker maar niet door de mic.
zou het aan de instellingen van mij geluid kaart liggen of kowaliteit???

De echo komt doordat je tegespeler geen hoofd telefoon gebruikt dus jou stem komt door de ander zijn boxen en gaat rechtstreeks bij die ander de microfoon in van daar dat je die echo hoort :D
 
Ik hoor ruis/echo door mij box of hoofdfoon wanneer doe ik nix en gewoon mij pc aan is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan