Webshots, mijn eigen foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

yar02

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2002
Berichten
25
Ik gebruik al jaren Webshots. Heb al een behoorlijke verzameling foto's. Nu heb ik mijn PC opnieuw ingericht(was wel eens nodig) en kan na installatie van de nieuwste EXE van Webshots, m'n wbc-files niet meer activeren. Ik zie de namen staan in de photomanager, maar de foto's worden niet zichtbaar. Ook het starten van de photomanager zelf, gaat niet zonder horten en stoten. Wie weet raad.
 
Je bedoeld na opnieuw installeren? Toen ik een keer alles opnieuw moest installeren dacht ik dat ik de WBC-bestanden gewoon kon kopieren naar de collections folder. Dat ging niet, in plaats daarvan moet je elke collectie toevoegen met collections --> add... Je kunt proberen even alle WBC-bestanden te verplaatsen en vervolgens op bovenstaande manier weer toe te voegen.

En wat bedoel je precies met het horten en stoten?
 
Alles geuninstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd en
webshots werkt weer als vanouds.
 
Zat wat rond te kijken op helpmij tijdens het downloaden van een groot bestand (Gaat niet zo snel, ISDN) en zag iets over webshots. Hier misschien nog een tip: Je kunt inderdaad de collections toevoegen via collections --> add, maar... als je bijvoorbeeld (zoals ik) meer dan 250 collections hebt duurt dat veel langer dan noodzakelijk. Ik zou zeggen: zet de wbc bestanden tijdelijk ergens neer (belangrijk: haal het alleen-lezen kenmerk eraf) en klik ze in bescheiden groepen aan. (circa 100MB, anders krijg je geheugen errors)

Na het toevoegen wordt de oude wbc verwijderd. Gaat veel sneller toch?

Mvgr Thijs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan