niet doorklikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
643
hallo allemaal,

Ik kan sinds een paar dagen niet meer doorklikken via de links die jullie geven op de site. Ik kan het alleen maar in mn browser kopieren en dan doet hij het wel. Eerst kon ik gewoon door"klikken". raar, ik heb niks veranderd. Ps geen virus en spyware enzo maar dat zal er waarschijnlijk wel niks mee te maken hebben. Wie weet hoe dat kan komen?

bedankt alvast
groetjes Debby
 
Niemand die het weet ? Echt niet? Lijkt me niet.

haha
groetjes debby
 
Ik heb het laatst ook gehad.
Was geen virus of spyware.
Ik had Java even opnieuw gedownload en toen deed hij het weer.
http://java.sun.com kun je Java Virtual Machine downloaden.
 
Geplaatst door The Exorcist
Ik heb het laatst ook gehad.
Was geen virus of spyware.
Ik had Java even opnieuw gedownload en toen deed hij het weer.
http://java.sun.com kun je Java Virtual Machine downloaden.


Ok ga ik doen maar ik gebruik ook girotel online en daar heb ik volgens mij welns problemen mee gehad ivm java maar dat doet het nu weer goed. Ik ben bang dat als ik dit weer opnieuw download er dan weer problemen komen. of kan dat niet? Als ik dit weer opnieuw moet downloaden moet ik dat dan ergens speciaal neerzetten of gewoon erover heen? sorry kben niet zo'n expert op dat gebied.

thanxx
debby
 
Heb dat sinds een paar dagen ook.
Soms lukt het na een paar klikken. Soms sleep ik naar de adresbalk en dan wil het ook weleens lukken.
Bij bv. google en startnederland etc. heb ik er geen last van. Zou het probleem bij helpmij kunnen zitten?
 
Ben er achter. De boosdoener was AdShield. Ben gaan zoeken toen bleek dat het niet alleen op helpmij voorkwam.
 
Geplaatst door André Klaver
Ben er achter. De boosdoener was AdShield. Ben gaan zoeken toen bleek dat het niet alleen op helpmij voorkwam.

He dat gebruik ik inderdaad ook maar al een poosje. Eerder kon ik wel gewoon door"klikken" wel raar. Wat heb jij eraan gedaan? Adshield verwijderd?

thanxx
 
Open AdShield, links klik je op datgene wat je wel wil zien en klik op remove. Heb het ook wel eens gehad dat ik 1 banner aan de blocklist had toegevoegd en kreeg toen een witte pagina, ff de link links weggehaald en floeps, daar was de site weer.

P.s: is IE wel als standaardbrowser aangevinkt? (in IE/Start/Internet-opties, tabblad Programma's)
 
Geplaatst door gezina
Open AdShield, links klik je op datgene wat je wel wil zien en klik op remove. Heb het ook wel eens gehad dat ik 1 banner aan de blocklist had toegevoegd en kreeg toen een witte pagina, ff de link links weggehaald en floeps, daar was de site weer.

P.s: is IE wel als standaardbrowser aangevinkt? (in IE/Start/Internet-opties, tabblad Programma's)


ja die staat aangevinkt. als ik adshield open dan krijg ik een wit vlakje met daaronder de volgende opties.
block listed images
blodk listes pages
block listed pop ups
block scripted pop ups
cache unlisted pages.

De 1e 4 staan aangevinkt bij mij maar in dat witte vlakje staat niks.

bedankt hoor
debby
 
Zie plaatje.
attachment.php
 

Bijlagen

  • adshield.jpg
    adshield.jpg
    32,4 KB · Weergaven: 160
Er staan bij mij helemaal geen adressen in dat vakje, hoe moet ik dat doen dan? hahaha volgens mij heb ik het helemaal niet goed gebruikt maar hij houdt wel alles tegen.

thanxx
 
Naast mijn naderhand eigen gemaakte lijstje had ik een voorbewerkt filetje van Ton Kleinkramer er al in gezet, met daarin geblockte popups/banners. Save dit zippertje naar een mapje. Unzippen, open nu AdSchield in IE, klik import en browse naar dat ge-unzipte .abl bestandje, dubbelklik er op en voila, je blocklist is gevuld. Heb je al gekeken trouwens of IE als standaardbrowser is aangevinkt zoals eerder gemeld?
 

Bijlagen

  • adshield.zip
    1,7 KB · Weergaven: 24
Hoi Gezina,

Nou ik heb even adshield opnieuw geinstalleerd want het ging geloof ik niet helemaal goed. Nu heb ik inderdaad gedaan wat jij zei en het filetje van Ton daarin gezet (lange lijst trouwens). Moet ik dit nu zo laten staan of moet ik er nog een paar verwijderen?

hartstikke bedankt.
debby

En ja IE staat aangevinkt dus daar lag het niet aan.
thanxx
 
@ Debbie, die lijst moet je juist laten staan, dat is de rotzooi waartoe AdShield je tegen beschermd. Weet je zeker dat je niks qua software-matig iets hebt veranderd? Links vallen niet zomaar 'dood.' Windows ge-update, firewall geinstalleerd of hoger ingesteld?
 
Ik heb deze opties bijeen gesprokkeld van onze Helpmij-toppers, hou dit dus even in gedachten mocht bovenstaande niet helpen:

1) Sluit IE en OE af. Maak je Map C:\Windows\temp helemaal leeg, en verwijder Geschiedenis, en je tijdelijke internetbestanden in Configuratiescherm/Internet/algemeen.
Klik ook op 'cookies verwijderen'.
Ga nu naar Internetopties/beveiliging, klik op 'internet', en klik daar op 'standaardniveau'.
En klik bij Internetopties geavanceerd ook eens op 'standaardinstellingen'.

2) Ga nu naar Internetopties/programma's, en vink 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is' aan.

Staat ie al aan, vink je het UIT, klik OK, en start opnieuw op.
Vervolgens ga je daar wéér naar toe, vink het weer AAN, klik OK, en start wéér opnieuw op.

Je firewall kan eventueel ook te hoog staan, sommige sites, vooral startpagina's, moet je toestemming geven.
-----------------
3)SYMPTOMS
When you click a hyperlink in an e-mail message or on a Web page, or right-click a hyperlink on a Web page and then click Open in New Window, you may experience one or more of the following symptoms:
Nothing happens.
The new window may be blank.
You may receive a scripting error message.

4)RESOLUTION
To resolve this problem in Internet Explorer, follow these steps:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 /i urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.
Mocht dit niet helpen dan zijn er meerdere stappen te volgen:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q281679
 
Hallo Geeske,

Nou ik heb je adviezen opgevolgd en...................het doet het weer. Hoe het nou kwam weet ik niet maar het heeft in ieder geval geholpen.

En.... ok ik zal het lijstje van adshield niet veranderen.haha

top
debby
 
:)...kickt bedankje naar de Helpmij-toppertjes...:) Mooi dat alles weer werkt!
 
Geplaatst door gezina
:)...kickt bedankje naar de Helpmij-toppertjes...:) Mooi dat alles weer werkt!

Nog een complimentje, wat moet je zonder helpmij. Jullie hebben mij al zovaak geholpen.

BEDANKT
Debby
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan