geen plaatjes?? Geen swf?

Status
Niet open voor verdere reacties.

intro34

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2002
Berichten
53
Sinds mijn harde schijf gecrashd is, ik heb een leenschijf, krijg ik geen plaatjes meer binnen die ingevoegd zijn in een mailtje, deze zien eruit als een postzegel met een rood kruisje.
Moet ik iets opnieuw installeren? Kan ook bepaalde bestanden niet meer openen , er is geen programma gekoppeld aan opgegeven bestand voor deze bewerking...? Het is een swf bestans, wat dat dan ook mag wezen...
Als iemand weet waar dit door komt??
 
Een swf bestand is een flash bestand, je hebt dus ook de flash player nodig om deze te kunnen bekijken.
Dat van die plaatjes in een mail zou het volgende kunnen zijn;
Ga in OE naar extra > opties > beveiliging en haal het vinkje weg voor "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten, niet toestaan".
 
flash player

Ik krijg de flash player niet geinstalleerd...grrr
Iemand tips, lijkt wel of de installatie niet wordt afgemaakt, heb wel opnieuw opgestart.
 
nu wel, maar

Nieuwste flash geinstalleerd, maar swf bestand doet nog steeds helemaal niets.
En, Tanja, als je het ene gifje wel krijgt op internet, en andere niet, wat is er dan aan de hand?
Bedankt alvast!
 
Geen idee, hangt er misschien vanaf in welke programmeertaal hij gemaakt is? Maar meestal is het probleem over met java virtual machine.
 
swf nog niet

swf bestandjes nog steeds niet te openen, shockwave layer is in orde, iemand nog een tip?
Bedankt alvast!
 
nog niet

Bedankt, Pieter.
Maar ik heb binnenkort een expert over de vloer die ik er naar laat kijken, het gaat mij boven mijn pet eerlijk gezegd...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan