OpenMGJukebox

Status
Niet open voor verdere reacties.

inekeb

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2003
Berichten
5
Voor het downloaden van muziek heb ik het programma OpenMG Jukebox geinstalleerd en verwijderd (waarschijnlijk op de verkeerde manier). Er blijft in het configuratiescherm onder software "OpenMGJukebox staan", krijg ik niet verwijderd. Als ik hem opnieuw wil installeren geeft hij de boodschap "You need to uninstall the older version". Van alles geprobeerd ook bij "zoeken: OpenMGJukebox" en verwijderen. Het lukt niet. Denk dat ik de software om te verwijderen heb weggegooid. Is deze blunder nog te herstellen, zodat hij alsnog geinstalleerd kan worden?
 
Bedankt voor de snelle reaktie!

Heb 't geprobeerd met de Veilige Modus, maar OpenMGJukebox blijft staan.
 
Wat ook een mogelijkheid is dat je zoekt op een verkeerde naam. Vaak laat een progje zoals Jv16 tools of System Mechanic meer zien zodat je daarin duidelijker ziet welke je kunt wippen.
 
Het punt is dat ik wel weet wat er verwijderd moet worden (waarschijnlijk heb ik al teveel weggegooid), maar hij reageert er niet op, blijft gewoon staan. Ook begrijp ik niet wat je bedoelt met progje en System Mechanic. Ben nog niet zo'n expert.
 
OpenMG Jukebox opnieuw installeren en dan opnieuw verwijderen
 
Je hebt diverse 'scchoonmaak' progjes.
RegCleaner, System Mechanic en jv16 Power tools.

De een doet dit wat handiger, de andere dat.
Download System Mechanic (trial) eens. Wie weet kom je dan wat verder. Ook al omdat onjuiste registeringangen of hoe het heet worden aangegeven.
Omdat je al een hoop hebt verwijderd moet er wel wat uit komen aan ongeldige register ingangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan