Hoe gaat downloaden ringtone in zijn werk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Air Aai

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Berichten
193
Ik heb pas een Simens S55 gsm gekocht (met internet, opzetbare camera et.) en wil ringtones downloaden.

Ik bestelde via het internet op die gsm een ringtone van Robbie Williams en kreeg daarna een sms-je met de tekst: veel plezier met dit nummer etc.

Maar nu staat het nummer nog steeds niet in de melodielijst in mijn gsm en in de betreffende sms staat niet aangegeven hoe ik de ringtone van mijn sms naar mijn melodielijst krijg. Tenminste, als ik op 'opties' klik bij de betreffende sms zie ik geen mogelijkheid staan om de inhoud van de sms naar de melodielijst te krijgen.

Kan iemand dit raadsel vor mij oplossen?
 
je kan hem het beste gewoon via de telefoon downloaden met wap, mnet de siemens s55 kun je trouwens ook zelf tonen opnemen!!!
 
Geplaatst door toetje33
je kan hem het beste gewoon via de telefoon downloaden met wap
weet je wel wat dat kost? dan wap je je hele beltegoed der doorheen :confused:
 
Hoe duur is wappen eigenlijk???
Ik vraag me ook af of het goedkoper is om een beltoon van internet af te halen, of te downloaden via je gsm.
 
Geplaatst door Lerosa
Hoe duur is wappen eigenlijk???
Ik vraag me ook af of het goedkoper is om een beltoon van internet af te halen, of te downloaden via je gsm.
ik denk dat het halen van een beltoon gewoon via internet goedkoper is, maar dat weet ik niet zeker
 
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reactie. Ik heb gewoon de goedkoopste oplossing gekozen en dat is van een internetsite voor 1,15 euro een paar beltonen gedownload. Er zijn ook gratis beltonen, dus dat is nog goedkoper!

Vind wel dat de gebruiksaanwijzing bij de S55 maar bijzonder vaag was over het wappen e.d., alhoewel het een bijzonder mooi toestel is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan