VSD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

goezie

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2000
Berichten
31
ik heb bijna alle vragen nagekijken maar er wordt maar 1 brander genoemt nero bestaat er niet meer branders om een film op cd te zetten want 1 filmpje duurde 4 uur om op cd te zetten.
oF is dat normaal
 
Nero Burning Rom is geen ''brander'', maar een programma dat et mogelijk maakt om data op cd's te kunnen branden.

Een cd-brander is een apparaat, net zoiets als je cdrom-drive, dat data op een cd kan wegschrijven, ook wel ''branden'' genoemd. Maar dit wist je al.

Hoe snel kan je cd-brander dan branden? Weet je dat ook?

Dit verschilt namelijk ook heel erg. De ene cd-brander kan sneller data op een cd schrijven dan een andere cd-brander.
 
dank u voor de uitleg

dus het legt aan me brander maar niet aan het brandt programma om het sneller te laten werken.
 
Re: dank u voor de uitleg

Geplaatst door goezie
dus het legt aan me brander maar niet aan het brandt programma om het sneller te laten werken.

Dat zou heel goed kunnen ja. Hoelang heb je de cd-brander al?
 
Muurhong heeft gelijk, maar easy cd creator is ook een brand programma :)
 
sorry

maar bestaan er ook andere brandt programmas die sneller werken dan nero . wat nero heb alleen al 4 uur nodig om te coderen video
en tja ik heb een langzaqame brander
 
hoeveel speed?

En het ligt aan de brander hoe snel hij brand! niet aan programma, je kan wel on the fly aanzetten enzo
 
Re: sorry

Geplaatst door goezie
maar bestaan er ook andere brandt programmas die sneller werken dan nero . wat nero heb alleen al 4 uur nodig om te coderen video
en tja ik heb een langzaqame brander

Je kan een film coderen met een codeer-programma. Maar dat et coderen lang kan duren, is normaal.

Dit ligt helemaal aan wat voor film et is, hoe lang de film duurt, hoe groot et origineel is etc. Dit kan met gemak inderdaad al 4 uren duren.
 
Re: Re: sorry

Geplaatst door Muurhond


Je kan een film coderen met een codeer-programma. Maar dat et coderen lang kan duren, is normaal.

Dit ligt helemaal aan wat voor film et is, hoe lang de film duurt, hoe groot et origineel is etc. Dit kan met gemak inderdaad al 4 uren duren.

Gebruik je smartripper?
 
Goezie,

het decoderen met nero naar een vcd of svcd kan inderdaad lang duren en is in mijn ogen ook niet de beste optie.
Nero is niet primair bedoelt om film de decoderen je kunt beter een programma gebruiken wat er voor gemaakt is zoals Tmpgencoder.

hoe lang coderen duurt is afhankelijk van de snelheid van je pc en als je 4 uur zegt is dat nog redelijk snel hoor.
ik hoor wel eens mensen waarbij de pc 10 uur aan coderen is.

wil je meer info over coderen van bv avi ( divx ) naar vcd of svcd kijk eens op http://wintips.filmt.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan