VCD 790mb?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heavenly Strike

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Berichten
14
Ik heb een vcd gedownload van 2 cd's waarvan ik de echte film al heb om het maar legaal te houden:p, maar beide zijn over de standaard 700mb, nou heb ik een paar cd'tjes van 90min/800 mb gekocht, maar nero herkent ze niet als 90min cd's maar gewone 80 min cd's, hoe kan ik ze dan branden?
 
moet je instellen in nero

zie bijlage
 

Bijlagen

  • lol.jpg
    lol.jpg
    63,2 KB · Weergaven: 29
Als je brander hem wel herkent als lege cd dan moet je in Nero even Ouverburn inschakelen.( bestand>voorkeuren>expertfuncties) even op 90 min zetten
 
Geplaatst door Arjan99
Als je brander hem wel herkent als lege cd dan moet je in Nero even Ouverburn inschakelen.( bestand>voorkeuren>expertfuncties) even op 90 min zetten

weer net iets sneller:D:D:D (jij)
 
hmmm, oke, bedankt, ik ben al iets verder nu, hij begint nu wel met branden, maar ik krijg nu steeds iets van een medium speed error ofzo(nero), al geprobeerd op 12 speed en op 8 speed, elke keer dezelfde error, hebben jullie hier nog tips voor?
 
Welke extensie hebben de bestanden die je wilt branden?-->.MPEG/.MPG,.AVI,.BIN,.ISO.?
 
.BIN, en nu krijg ik elke keer dat ik iets wil branden die error, erg irritant, hoop dat iemand hier een oplossing weet.
Sorry voor het late antwoord trouwens.
 
Geplaatst door Heavenly Strike
.BIN, en nu krijg ik elke keer dat ik iets wil branden die error, erg irritant, hoop dat iemand hier een oplossing weet.
Sorry voor het late antwoord trouwens.
Ga naar Bestand>beeldbranden(burn image) dan kan je de .BIN branden.
Als je daar geen .Cue file bij hebt kan je nog een melding van Nero krijgen dat de indeling niet goed is.
Zet die waardes anders vaak wil het dan wel lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan