I Spy

Status
Niet open voor verdere reacties.

FIFA2001KILLER

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Berichten
374
Nou heb ik I Spy gedownload en wil ik die afspelen,alleen lukt dat niet.Ik hoor alleen geluid maar ik zie geen beeld.Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
 
Download ff nimo codoc pack v5.0 build 8 of 9 -->zoek ff via google
 
Het is inderdaad een XVID ik heb dat nu ook gedownload,en gezipped wat moet ik nu doen?
 
installeren, en zoomplayer openen (die vind ik het beste :thumb: )
 
Ik heb het geinstalleerd en daarna de nieuwste BSplayer gedownload,want ik wil hem graag bekijken met ondertiteling,maar hij wil hem niet afspelen.
 
Geplaatst door FIFA2001KILLER
Ik heb het geinstalleerd en daarna de nieuwste BSplayer gedownload,want ik wil hem graag bekijken met ondertiteling,maar hij wil hem niet afspelen.
en met divx? of zoomplayer?
geeft ie ook errors oid?
 
Vreemd ik hoor namelijk wel geluid,misschien dat ik die XVID in een bepaalde map moet zetten wil ik dat hij het afspeelt.
 
Geplaatst door FIFA2001KILLER
Vreemd ik hoor namelijk wel geluid,misschien dat ik die XVID in een bepaalde map moet zetten wil ik dat hij het afspeelt.
uhm...ik zet die xvid gewoon in C:\program files\Xvid
dan open ik zoomplayer, en selecteer de film en bij mij draait ie um wel :thumb:
 
als je problemen hebt met het afspelen van films kijk dan altijd of je de codecs al hebt , en vooral welke je nodig hebt. Dit is te controleren met het programma gspot. Dit voorkomt een hoop onnodig gedownload en een hoop ellende.


hier te halen

het programma openen, de film inladen en kijken of je alle codecs hebt, zoniet dan kun je gelijk zien welke je wel nodig hebt. en dan googelen maar
 
Hey bedankt allemaal,hij doet het eindelijk.:DBeernd dank je ,die site met XVID werkt tenminste wel.
 
graag gedaan, en misschien de volgende keer
help(je)mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan