geluid omdraaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

topmas38

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2002
Berichten
291
Hallo,
ik wil van een mp3 bestand de volgorde omdraaien. Dus dat je eigenlijk het bestand terugspoeld maar dan langzaam en hoorbaar. Ik hoop dat dit met een freeware progje kan.

Topmas
<HR>
P.S. het gaat om een mp3 bestand van 15 seconden dus als het nodig is kan het omgezet worden in WAV formaat
 
omzetten naar WAV openen in geluidsrecorder (sndrec32.exe) >effecten>achteruit spelen en daarna opslaan en evt. omzetten naar mp3.

sndrec32.exe hoort bij windows.
 
Geplaatst door Tiborv
omzetten naar WAV openen in geluidsrecorder (sndrec32.exe) >effecten>achteruit spelen en daarna opslaan en evt. omzetten naar mp3.

sndrec32.exe hoort bij windows.
Bedankt, maar ik wil het geluid helemaal omdraaien. Het is namelijk een geluidsbestand waar de identiteit van 'de mol' (das van een tv programma) omgekeerd op staat, je kan het dus niet horen tenzij je het bestand omdraaid. De muziek die in het fragment verwerkt is, als je het omdraaid, niet meer te horen, maar de verstopte boodschap is dan als het goed is WEL te horen. Ik hoop dat ik hiermee duidelijk genoeg ben, want het is behoorlijk moeilijk uit te leggen.
 
sorry, het werkt wel met de standaard geluidrecorder. :confused: Het probleem is dus opgelost. Bedankt voor de tip :tumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan