volledig scherm probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mik

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
7
als mijn mediaplayer over schakeld naar volledig scherm verkleind het beeld en verschuift het naar links onderin het scherm. Ik heb al veel geprobeerd, codecs, video-drivers e.d. maar niets mocht baten.

hoop dat iemand hier iets op weet...

Bij voorbaad dank,

PS ik heb een screenshot gemaakt van een film in volledig scherm die verschoven is.
 

Bijlagen

  • fullscreenerror.gif
    fullscreenerror.gif
    80,8 KB · Weergaven: 84
raar....

maar hoe maak je daar printscreen van?
als ik dat doe zie ik niks...
 
hmm, en nu?

Cyberfighter:
gewoon "prt sc" indouwuh en "ctrl-v" doen in een nieuw adobe photoshop documentje, die wordt zelfs automatisch de grootte van het bestand op het "klembord"


excelsior:
betekent off-topic dat de vraag al beantwoord is? waar kan ik het vinden dan? heb namelijk een uur gezocht...

BVD & Ciao,
 
Nou neey, off-topic betekent dat je van het onderwerp (dus de gestelde vraag afwijkt!)

Ik heb nog wel een handiger programmatje voor printscreens: Gadwin Printscreens 2.5
 
nope nog steeds niet,

nu weet ik drie manieren om te prt sc'en maar geeneen om media in volledig scherm af te spelen! argh!

iemand een idee?
 
Misschien een andere player kiezen of ff opnieuw installeren
 
ik heb vrijwel alle players geprobeerd, natuurlijk allemaal al een keer ge-uninstalled en opnieuw geinstalleerd.

ik heb een vaag vermoeden dat het iets met mijn video-kaart te maken heeft. Ik heb een hp omnibook xe 4500 met een ati radeon kaart erin, heb ookal een keer problemen met scrollen in excel gehad, maar das opgelost na een bugfix.

heb btw wel op google e.d. gezocht maar kan niks vinden...
 
Het hoeft niet aan je videokaart le liggen.
Heb je verder nog problemen met het beeld?
In b.v games ofzow.

Greetz Cyberfighter
 
geen vergelijkbare problemen...

als ik in mediaplayer voor zoom 200% kies gebeurd trouwens hetzelfde: beeld verkleind en schuift naar links onder in het beeld.
 
ja, ik d8 dat ik die al geprobeerd had maar nu ik hem weer installeer blijkt van niet, hij doet het! alleen wel op de kop, maar dat zijn codecs.. als full-screen het maar doet, whehe, thnx!

PS. weet je mischien welke instellingen/configuratie ik moet veranderen om het beeld in andere players weer correct te krijgen?
 
Ik zou et zo niet weten :(
Ik heb hier zelf nog nooit problemen mee gehad , gelukkig ;)

Greetz Cyberfighter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan