Outlook express i.s.m. XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

conpom

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
162
Ik heb sinds kort een pc met Windows XP. In Outlook krijg ik maar niet de juiste mailserver geinstalleerd. Iedere keer als ik Oulook opstart moet ik eerst de ene server als standaard aanvinken en de andere verwijderen. Bij de volgende keer opstarten staat de "oude " server weer aangemeld als standaard server. Dit is natuurlijk niet onoverkomelijk, maar wel vervelend. Heeft iemand een tip??
 
Ik neem aan dat je het over je mailaccounts hebt (onder Extra -> Accounts??).

Je bent idd een beetje vaag in je vraagstelling. Klopt het dat je bijvoorbeeld twee accounts hebt lopen, eentje bij bijv zonnet en eentje bij tiscali. Zonnet is je oude account en tiscali je nieuwe. Klopt het dan dat je bij het openen van OE Zonnet iedere keer aangegeven wordt als je mailaccount, terwijl je iedere keer Tiscali opnieuw aan moet maken???

Of wil je ze beide gebruiken en haalt alleen door elkaar welke van de twee nu de standaard mailaccount moet zijn?? En benoem ook eens de twee accounts (oud en nieuw)
 
sorry

Sorry mensen,

Inmiddels heb ik de tip gekregen om Outlook 2000 te gaan gebruiken. Dus ik laat Outlook Express nu voor wat het is en ga verder met Outlook 2000. Dat gaat prima.
Het probleem met Outlook Express was dat ik 2 servers had staan: Wanadoo Mail en pop.wanadoo.nl. Volgens de helpdesk van Wanadoo moest ik Wanadoo Mail verwijderen en dat ging dus niet want iedere keer als ik Outlook express opnieuw opstartte stond Wanadoo mail er weer tussen en bovendien als standaar aangevinkt. Nu ik met Outlook 2000 werk zijn er geen problemen meer.
Reuze bedankt voor het meedenken!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan