Norton A.V Aut. Update ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

snuffy

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2001
Berichten
509
Norton AV 2002 versie 8.07.17c
MS Expl 5
Live update werkt handmatig maar niet automatisch volgens planning.
Alle instellingen zijn volgens mij juist ingesteld
Norton -status syst./aut.live update/aan
-opties/internet/live update / on
- updates toepassen -zonder werkonderbr.
-inlichten als beschikb.

Config.scherm -geplande taken
-live update - bij opstarten
- Symant.Net Detec-bij opstart.

Kan iemand mij zeggen wat er nog moet ingesteld worden om Aut Live Update volgens een ingestelde planning of gewoon Aut. te laten gebeuren
 
Is je licentie toevallig niet verlopen. Is n.l. maar één jaar geldig.
 
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Alles deed ie netjes automatisch, maar ineens was het voorbij. Ik ben erachter gekomen dat het te maken heeft gehad met het wijzigen van mijn accountsnaam (inlognaam) voor XP. Daardoor werd de taak niet meer herkend in de taakplanner. Niet echt logisch, maar zelfs bij het handmatig aanmaken van een taak in de planner, gebruikmakend van de code van Norton, deed ie niets.

Norton heb ik vervolgens met de eigen uninstaller verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Vanaf dat moment liep alles weer als een zonnetje. :thumb:
 
Reeds gedaan en ook zonder resultaat

??????????????????????????????????
 
Het lijkt me dat het in de taakplanner zit, die regelt namelijk alles voor Norton. Heb je voordat je Norton deïnstalleerde alle taken die met Norton te maken hebben, verwijderd uit de taakplanner??

Als dat niet het geval was, probeer dat dat eens en installeer opnieuw.
 
heb taakplanner leeg gemaakt voordat ik terug install deed
 
Symantec (die Norton uitbrengt) heeft een hele knowledge database over de problemen. Ik denk dat dit artikel het wel oplost. Kijk anders nog even hier voor meer artikelen.

Succes...
 
Heb alles uitprobeert
Met wachtwoord ingave komt reactie dat liveUpdate in werking is maar dit is een vals bericht daar er geen updates worden gedaan
Daar mijn kontract in juni verloopt schakel ik gewoon over naar "BitDefender " welke in de pers beter scoort
dan Norton
Geeft ook vlugger de laatste Virussen door in update

In ieder geval bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan