probleem regedit

Status
Niet open voor verdere reacties.

spl-205

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2002
Berichten
36
oke dit is het probleem,

ik had regcleaner op de mijn systeem staan maar nog niets mee gedaan (wat je niet begrijpt moet je van afblijven).

nu heeft mijn broer alle files gewist met regcleaner en nu doet niets het meer alle koppelingen zijn weg en de mappen kunnen niet meer openen. kort gezegt alles zit er nog wel meer doet het niet meer.

de functie systeem herstel doet het ook niet meer weet iemand hoe ik me hier uit kan redden????
 
Laatst bewerkt:
Start je computer opnieuw op en houdt de CTRL toets ingedrukt. Als het goed is kom je dan in een scherm waar je kunt kiezen uit veilige modus en ook uit zoiets als laatste bekende goede configuratie.
Kies die eens en laat weten of dat helpt.

Groetjes,

Pieter
 
als als je met de ctrl toets in het zelfde scherm uit komt al met F8?
dan werkt het niet..

wel is mijn systeem dual booting maar onder 98 ziet de pc de schijf met xp niet om dat deze in nft?? staat ipv fat 32 .
weet anders iemand hoe ik op deze schijf kan komen want dan formateer ik de schijf en beginnen we overnieuw...
zal niet de eerste keer zijn.

gr roel
 
Als ik mij goed herinner maakt regcleaner een backup van de registry voordat het het kwaad laat geschieden. Ik weet alleen niet waar dat wordt opgeborgen, maar waarschijnlijk zit er wel ergens een herstel functie op die weet waar dat staat.
Joop
 
het klopt dat er een backup wordt gemaakt. deze staat in de prog files. maar ik kan de mappen niet meer openen dus ik kan ook niet bij de backup komen. ook via verkenner kom ik er niet bij want dan geeft xp aan dat de map leeg is.????
 
Als ge de Regcleaner 4.3 gebruikt staan de backups in de map waar ge Regcleaner hebt geinstalleerd in de submap backups.
Als ge echter eenmalig backup maken niet hebt aangevinkt bij het gebruik van het programma zijn er geen backups gemaakt en bent ge alles kwijt.
Kwestie van het systeemherstel, is dit wel ingeschakeld ?
 
Misschien kan je iets doen met scanreg /fix of scanreg /rebuild. Ik weet niet of dat in staat is met een backup van regcleaner te werken. Een andere mogelijkheid is om in veilige mode te starten en regcleaner op te starten. Als regcleaner een backup maakt MOET regcleaner deze ook terug kunnen zetten!
Tenslotte kan je proberen om via een opstartdiskette de bestanden system.dat en user.dat handmatig te vervangen met de bestanden uit je backup.
Joop
 
iedereen bedankt voor zijn hulp maar het heeft niet mogen helpen.
dus alles staat er nu weer opnieuw op en loopt als een zonnetje.

bedankt roel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan