Winamp 5

Hoe lijkt jullie de nieuwe Winamp? Meteen nemen of niet

  • Ja

    Stemmen: 2 33,3%
  • Nee

    Stemmen: 4 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Volgens de softwaremakers komt na de zomer een totaal nieuwe Winamp mediaplayer uit. Deze gaat vooralsnog schuil onder de naam Winamp 5. Dit is afgeleid van Winamp 2.x (de huidige versie) en het nieuwe platform Winamp 3 (2 + 3 = 5), schrijven de makers zelf.

De nieuwe Winamp zal meer plug-ins krijgen en een mogelijkheid om cd's te rippen en cd's te branden. Verder kunnen de skins van Winamp 3 worden gebruikt.

http://www.winamp.com/
http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=129224

(Bron, www.webwereld.nl)

Poll blijft 30 dagen open :).
Maar ik download het denk ik niet. Ik zit niet voor niets nog lekker op 2.8.0.0. Vind ik veel fijner dan 3.0. Sneller, stabieler. Maar dat is mijn mening :).
 
Heb veel problemen met winamp 3, dus als er weer een nieuwe is gaan we ervoor

groeten Oossie
 
Wat het is weet ik niet, maar een onding is het zeker :evil:

groeten Oossie
 
Ik ga'm zeker tryen, maar met 2.8 gaat alles nog naar wens
en op een extra brandprogramma zit ik toch niet echt te wachten,
dus wachten we het af...
 
Schoenmaker, blijf bij....

Wat moet Winamp met een brandprogramm :confused:. Easy Cd Creator en Nero zijn al veel beter. En Windows heeft er ook al een. Doe er lekker een proefversie van die goede programma's bij. Kunnen mensen altijd nog kijken of ze het nemen.
 
Ik hou het bij 2.81...
Ik heb al de overbodige sh*t niet nodig.
Dikwijls heb ik al ervaren dat een oude versie beter is dan de nieuwe, zo blijf ik ook koppig doordoen met WSFTP 95 (past zelfs op een diskette).
 
Ja, ik heb bv. nog steeds MSN 4.7. WMP 9.0 heb ik dan al wel in huis moet ik zeggen.

En WS_FTP 95 werkt prima ;) (wist niet eens dat er een nieuwe was)
 
WMP9 heb ik ook maar ik gebruik het niet :D
want: voor muziek gebruik ik winamp en voor films radlight.
 
Ik ga het misschien wel even proberen maar blijf waarschijnlijk bij good old Winamp 2.81. Winamp 3 is al zo buggy en traag als de pest en heeft ook nog een sh1tload aan functies waar ik niks aan heb.

En inderdaad, oudere versie's zijn vaak beter.. ik gebruik FlashFXP 1.4.7, Windows 2000, Kazaa Lite 1.7 enz enz ;)

Maar daar gaat het topic nu niet over.. :p
 
ik ga de nieuwe winamp zeker even proberen, maar ik vraag me af, of hij zo veel beter is. je hebt meestal toch niet veel aan de extra functies, die gebruik je niet of heel af en toe.
 
Weet iemand waar ik een oude versie van winamp kan vinden de nieuwste doet het niet naar mijn zin, maar ik kan nergens de oude meer vinden :evil:

Groeten Oossie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan