Copy maken van DVD voor eigen gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark Maul

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2002
Berichten
37
Wie weet hoe je een reserve kopie kan maken van een DVD, daar ik verschillende origenele DVD's heb en hier graag een reserve kopie van willen hebben.

Mijn vraag luidt dus eigenlijk zijn er programma's voor om de DVD te kopieren/rippen of iets dergelijks.

B.V.D. Dark Maul
 
heb je al een copyeer beveiliging gedacht die op de meeste cd's zitten ??
 
Hallo,
wat ik altijd doe is eerst met dvd decrypter de film rippen altijd ''select file'' tenzij de film kleiner is dan 4.7gb. Daarna gebruik ik altijd ''dvd2one'' je opent de film in dat progje je selecteerd je language en subtitle en dvd2one maakt zelf de film zo dat ie op een dvd+r past, heel handig dvd2one is net zoiets als ifoedit alleen veel simpeler. Het is wel shareware.
Greetz
A.I.
 
Het werkt nog niet helemaal ik heb problemen met het programma ReMPEG. Als ik precies doe wat er staat met het file SAMPLE.CFFL dan werkt dit niet, ik weet niet waar ik het fout doe. Wie o Wie kan mij helpen.
 
Hallo,
wat werkt niet? heb je het al geprobeerd met geripte vob bestanden, rempeg werkt niet altijd ik had een keer toen had ik 5 vobfiles en 4 pakte het progje en de 5e niet. Toen zat ik een beetje klem. Maar waarom probeer je dvd2one niet? Anders kijk eens op www.vcdhelp.com, daar staan wel wat handige turtorials op en op die site gebruiken ook veel mensen dvd2one in combinatie met andere tools. Dat het progje shareware hoeft op zich geen probleem te zijn.
Greetz
A.I.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan