K-lite codec problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ADC

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
23
Na het installeren van K-lite codec pack 1.6 gaat het bekijken van mpgs via de windows mediaplayer niet meer.
Ik gebruik zelf geen Kazaa of K-lite, ik had die codec nodig om een film die een maat van mij had gedownload en gebrand te kunnen bekijken.
Enfin, die film bekijken ging alleen als ik de codec had geinstalleerd.
Maar nu blokkeert internet explorer als ik een mpg wil bekijken via het internet (in het browservenster). 't Loopt vast en ik mag met taakbeheer de boel weer beëindigen.
Zouden deze problemen aan de codec liggen? 't Zou jammer zijn van wel, want ik wil het er liever niet afzwieren.
 
Ja dat ligt waarschijnlijk aan de codec maar kijk eens in de Divx selectie (multimedia) en dan naar de Sticky
Daar in staan verschillende codecs en nog belangrijker Gspot.
Daarmee zie je welke codec je nodig heb

Maar ik zou die K-lite codec verwijdere
 
verwijderen of uninstall? Voor dat laatste moet ik weer toestemming aan de administrator vragen, want dat ben ik zelf niet.
 
instaleer eens het ACE mega pack die ook in dat sticky bericht staat.

deze verwijderd eerst alle oude codec voor hij nieuwe installeerd.
 
ik heb het eraf gehaald en inderdaad alles is weer in orde. Ik denk dat ik voorlopig alleen nog een codec installeer als er nog's een vriend met een nteressante film langskomt. Voor de rest heb ik het niet nodig.
Bedankt iedereen.
 
Graag gedaan
Maar als een film het nou eens niet doet, kijk dan in de sticky en download Gspot
Dan krijg je te zien welke codecs je nodig heb en welke je geinstalleerd heb
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan