Divx - Beamer HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DN

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2001
Berichten
801
Ik heb een mega probleem. Ik heb een beamer op mijn laptop aangesloten. Ik heb contact en Windows etc. wordt weergegeven.... als ik nu bijv. Media Player opstart en de film afspeel wordt de film op mijn laptop afgespeeld maar de film wordt niet geprojecteerd????!!! Het is echt vreemd dus voor alle duidelijkheid Media Player wordt wel geprojecteerd maar de film niet het blijft een zwart vlak. Ik heb het vervolgens het met een andere desktop en laptob geprobeerd en bij deze wordt de film wel geprojecteerd.

Vraag: wat doe ik fout? Alvast bedankt!
 
Dus als ik het goed begrijp zie ja alles wat je op je laptop ziet (windows etc.) wèl op je beamerprojectie, behàlve de film?

Wat voor laptop is het en welke Windows?

Benjamin
 
dank voor je reactie. Inderdaad ik zie alles op de beamer behalve de film. Ik heb een DELL LATITUDE en maak gebruik van Window XP als besturingssysteem. Echt onbegrijpelijk.
 
zet de uitgang naar de beamer toe als primair beelscherm. Dan heb je het filmbeeld via de beamer maar niet op het scherm van de laptop.
 
Wanneer je gebruik maakt van de beamer, doe je dat dan tegelijkertijd met je gewone display of schakel je om?

Ik heb namelijk ook zo'n probleem gehad op dual-display, maar toen ik dus mijn gewone scherm uitschakelde was het opgelost.

Probeer het even mocht je het nog niet geprobeerd hebben(wat mij sterk lijkt..:)

Eventueel kan je ook de beamer als primaire monitor inschakelen(Bios)

Benjamin
 
Geplaatst door BenjaminS
Wanneer je gebruik maakt van de beamer, doe je dat dan tegelijkertijd met je gewone display of schakel je om?

Ik heb namelijk ook zo'n probleem gehad op dual-display, maar toen ik dus mijn gewone scherm uitschakelde was het opgelost.

Probeer het even mocht je het nog niet geprobeerd hebben(wat mij sterk lijkt..:)

Eventueel kan je ook de beamer als primaire monitor inschakelen(Bios)

Benjamin

Wanneer je alleen beeld via de beamer hebt is de beameruitgang automatisch primair. Vandaar dat je dan wel beeld hebt.

DN: Dit zou je idd. kunnen proberen door dit met de Fn + F5 toetsencombinatie in te stellen.
 
Wat jij zegt klopt inderdaad als hij uitsluitend beeld op de beamer zou hebben.
Echter in dit geval heeft hij ook beeld op zijn gewone display en dan is het toch zo dat dít display als primair staat ingesteld? Vandaar de dual-display mogelijkheid.

Is het overigens niet Fn+F8 op een Dell Latitude?

Benjamin
 
Ja klopt vandaar dat ik in m'n eerste post zei dat de beameruitgang op primair moest worden gezet.

Het kan best Fn+F8 zijn. Bij Thosiba is het Fn+F5. Ik ging er vanuit dat dat wel standaard was. Helaas dus niet.
 
Aha....

Had ik natuurlijk weer overheen gelezen....

Alles goed en wel. Nu maar afwachten of de tips gaan werken....

Groeten,
Benjamin
 
Beste mensen!

Het is gelukt! En de film avond kan, mede door jullie inzet, doorgaan. Hartelijk dank allemaal!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan