kane

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2003
Berichten
2
Ik heb vandaag de dvd kane live in rotterdam gekocht. Toem ik hem in mijn vd speler in mijn p.c. deed gaf hij aan dat er een programma moest worden geinstalleerd Interactual 2.0 nadat ik dit had gedaan gebeurde er niets, geen muis die het deed ctrl+alt+del deed het niet, niets. Ik moest de stekker eruit trekken. hierna nogmaals met een andere dvd geprobeerd en geen probleem. Als ik laat zoeken naar interactual dan wordt het in de prog.files gevonden. Als ik dan op het installicoon klik. geeft hij aan dat hij een dll niet kan vinden, nou dacht ik van ik uninstall het en probeer het opnieuw te installeren maar er is geen uninstall en bij de software in het configuratiescherm staat het ook niet. Dus als ik nu de dvd erin doe loopt hij vast en dat houdt in dat ik het ook niet kan overschrijven. Ik weet het nu dus niet meer. Wie o wie kan mij helpen. Ik heb een 2 jaar oude packard bell met als os windows me
 
Packerd Bell zuigt, en Windows ME ook. hoe KOM je bij die combinatie ?
Maar goed.

Heb je geen PowerDVD oid ?
 
Helaas ik weet niet wat een powerdvd is en helaas ik kom er steeds vaker achter dat deze combi
waardeloos is, maar ja ik heb het nu eenmaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan