gemixte nummers tegen elkaar branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
913
dag

ik zou graag een cd branden waarmee de gemixte nummers zonder een spatie tegen alkaar afspelen dus vloeiend doorlopen. hoe doe je dat ,met nero?
 
Wil je als audio cd wegbranden of gewoon als MP3?
 
Ik weet niet of je de wizard gebruikt?

Ik doe het zonder die wizard dan in het menu voor audio cd kiezen, dan naar CDA-opties daar kan je een vinkje zetten bij "verwijder pauzes aan het einde van de *.cda tracks".(zie bijlage)
attachment.php


Ik weet niet of dit is wat je bedoeld.
 

Bijlagen

  • nero.gif
    nero.gif
    15,2 KB · Weergaven: 245
Geplaatst door crash
Ik weet niet of je de wizard gebruikt?

Ik doe het zonder die wizard dan in het menu voor audio cd kiezen, dan naar CDA-opties daar kan je een vinkje zetten bij "verwijder pauzes aan het einde van de *.cda tracks".(zie bijlage)
attachment.php


Ik weet niet of dit is wat je bedoeld.

dat maakt ze niet vloeiend tegen elkaar dan is er nog een pauze van nummerovergang
 
Geplaatst door lefty999
dat maakt ze niet vloeiend tegen elkaar dan is er nog een pauze van nummerovergang
Hmm, dan zou ik het zo ff niet weten.
Ik denk dat je ze dan eerst met een ander programma aan elkaar moet mixen.
Zodat je eigenlijk 1 lang nummer krijgt.

Mischien dat iemand anders nog een optie heeft.
 
Als je de nummers naar het linkervenster gesleept hebt, doe je alle nummers selecteren(control A), en dan klik je met rechts en kiest eigenschappen, daar kun je de twee seconden in 0 seconden veranderen. Dan krijg je wel aparte nummers, maar je merkt er niets van!
Veel plezier!

Pim
 
Heb het laatst nog ff met nero gebropeerd en het lukte aardig trouwens. >> Properties van track 2 (en verder) daar vink je cross fade with previous track aan en zet hem op 0 seconden. Zo heb ik laatst een cd gebrand met geen pauzes tussen de tracks
 
Geplaatst door the mailman
Heb het laatst nog ff met nero gebropeerd en het lukte aardig trouwens. >> Properties van track 2 (en verder) daar vink je cross fade with previous track aan en zet hem op 0 seconden. Zo heb ik laatst een cd gebrand met geen pauzes tussen de tracks

ik heb dus alle nummers inclusief nummer 1 op nul gezet en zo willen branden maar niks :'(
 
Ik heb het zo gedaan:

1 - selecteer je muziek bestanden die je erop wil hebben
2 - plaatst ze in het schermpje wat gebrand moet worden
3 - selecteer nu de nummer in het schermpje wat gebrand moet worden
4 - rechtermuis knop >> properties daar vink je "cross fade with previous track aan"
:
nero_1.JPG


boven in dat pop-up je zie je ook hoeveel nummer je hebt geselecteerd

5 - nu zie je bij de nummer wanneer ze starten en stoppen:
nero_2.JPG


hier zie je dat ze starten als het vorige nummer af is gelopen

6 - branden maar!

ohja dit is nero 5.0
 
Laatst bewerkt:
Voor je gaat branden de betreffende nummers tegen elkaar zetten met Goldwave oid. (goldwave.com)

Daarna branden!

Succes, A.Riepma
 
Geplaatst door A.Riepma
Voor je gaat branden de betreffende nummers tegen elkaar zetten met Goldwave oid. (goldwave.com)

Dit kun je toch ook met Nero Wave Editor, of niet ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan