.avi bestand repareren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RdR

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2002
Berichten
75
Ik heb van het internet een .avi bestand gedownload dat ik niet afgespeeld kan worden. Met DivFix kan dit bestand niet gerepareerd worden. Met AVIPreview kan ik het bestand wél bekijken. Helaas kan je met AVIPreview nog geen bestanden opslaan.

Is er een programma waarmee ik dit bestand kan repareren zodat ik het met TMPGEnc kan bewerken om er een VCD van te maken?
 
krijg je een foutmelding en zoja wat voor 1 ??

waarmee probeer je af te spelen.
 
Windows media player: kan het bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigd of de speler ondersteunt het bestand niet.

AVIPreview: bestand wordt probleemloos afgespeeld.

Ik heb ook nog GSpot gebruikt om te zien welke codecs nodig zijn voor dit bestand. Bij status staat:
==> Truncated:4.50 KB are missing
 
Ik heb het nimo codec pack al geinstalleerd, hier zouden alle codec in moeten zitten. Het bestand dat ik niet af kan spelen is onderdeel van een serie van 26 afleveringen, waarvan er dus 1 niet afgespeeld kan worden. Is het probleem niet dat het bestand 4.50 KB mist?
 
Het probleem is opgelost. Ik ben nog maar en keer met DivFix aan de slag gegaan en na een aantal pogingen is het dan eindelijk gelukt.

Ik heb de index opnieuw opgebouwd, en het originele bestand bestand gehouden. Van het kopie-bestand (DivFix.***) dat niet afgespeeld kon worden heb ik de index gestript en opnieuw opgebouwd. Daarna onstond een bestand met de naam DivFix.DivFix. bestandsnaam. Dit bestand kan wel afgespeeld worden in windows media player!

In ieder geval bedankt voor je hulp tazman!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan