psx cd-rom maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arjan99

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2002
Berichten
852
hoi! Ik hoop dat deze vraag mag:

Ik heb een psx-spel in een iso file gedownload en ik heb hem met nero gebrand op cd-rw om even uit te testen of hij werkt maar in de playstation leest hij hem dus niet.
Ligt dit nou aan dat het een cdrw en dat de playstation alleen cdr leest of moet ik hem op een of andere manier psx bootable maken? Met een emuator werkt hij wel (op een rare manier opgestart dan)
 
Een playstation kan alleen met kopieën overweg als er een chip in zit (dus is omgebouwd). Dan is ook een CDRW geen probleem. Maar helaas ombouwen is niet toegestaan in Nederland.
 
De psx is ook niet van mij maar hij hij is wel omgebouwd (zegt diegene) hij kan ook gewoon cd-r's draaien hoor.
 
Ik denk niet dat de PSX cdrw's kan lezen. Brand eens een audio cd op een RW en probeer het dan in de PSX. Als dat niet werkt weet je genoeg.. :)
 
Geplaatst door BrEeZeR
Ik denk niet dat de PSX cdrw's kan lezen. Brand eens een audio cd op een RW en probeer het dan in de PSX. Als dat niet werkt weet je genoeg.. :)

He goed idee jullie horen het antwoord nog van me.
 
Mijn, ps2 kan gebrande muziek afspelen, maar geen gebrande spellen, hij is niet omgebouwd(ps2 gekocht bij bartsmit), hoe kan dit.
 
Geplaatst door DENNIS90
Mijn, ps2 kan gebrande muziek afspelen, maar geen gebrande spellen, hij is niet omgebouwd(ps2 gekocht bij bartsmit), hoe kan dit.
Ik denk dat je hiervoor beter een nieuw bericht kan openen
 
Geplaatst door DENNIS90
Mijn, ps2 kan gebrande muziek afspelen, maar geen gebrande spellen, hij is niet omgebouwd(ps2 gekocht bij bartsmit), hoe kan dit.
Je zal bij de gekopieerde spellen de Bios missen.
Deze wordt bij jou dus niet geladen.
Daarvoor is die modchip nodig of een opstart cd.
 
Geplaatst door crash

Je zal bij de gekopieerde spellen de Bios missen.
Deze wordt bij jou dus niet geladen.
Daarvoor is die modchip nodig of een opstart cd.

thanks, wil mijn ps2 niet ombouwen, heb gehoord dat je dvd dan weg gaat.
 
Op een goed omgebouwde PS2 kan je gewoon DVD's afspelen. Technisch is het dus mogelijk. Feit blijft dat het wettelijk niet mag.
 
Geplaatst door Wim1960
Op een goed omgebouwde PS2 kan je gewoon DVD's afspelen. Technisch is het dus mogelijk. Feit blijft dat het wettelijk niet mag.

oke, thanks/.
 
Ik heb hem nu toch maar gebrand op cd-r en aan diegene gegeven maar hij krijgt eerst wel gewoon de sponser te zien> en dan loopt ie vast met allemaal groene strepen erdoor. Ik heb hem daarna nog een keer gebrand maar hetzelfde :( .. Kan dit aan het merk van de cd liggen?
Ik ga hem nog uit proberen bij iemand anders.
 
Mag hier niet om gevraagd worden,
slotje dus....:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan