Plaatje vergroten+verscherpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

the cable guy

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2001
Berichten
377
Is er een mogelijk om dit plaatje (zie bijlage) in groter formaat (300%) even scherp te krijgen als normale grootte? Ik heb het al geprobeerd met photoshop 7 maar ook met diverse filters is het mij niet gelukt.

Mzzl,
Pim
 

Bijlagen

  • lady on fire.gif
    lady on fire.gif
    7,3 KB · Weergaven: 75
Klopt, je vergroot de pixels.
Vermits de achtergrond egaal zwart is, zou je het geheel kunnen selekteren, en als nieuwe afbeelding plakken- op paarse achtergrond ( of andere kleur welke niet gebruikt wordt)-, maar dan de figuur in het zwart laten weergeven.
Nu een nieuwe afbeelding met vlammen maken.
De figuur geheel selecteren met zwart als transparant, en op de vlammen plakken.

Zal het vanavond uittesten.
:cool:
 
Hartstikke bedankt

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar je gaat het dus vanavond uittesten dus zal ik met smart wachten op het resultaat :).

Ik zocht net nog voor een progje waarmee je die vuureffecten kan maken maar kon het niet vinden misschien iemand een idee?

Mzzls,
Pim
 
Uitgewerkt te zien op
http://members.lycos.nl/vazed/lady/

Kan in feite met ieder prog, doch ik heb UltimatePaint gebruikt.
Dit programma werkt niet met lagen, zoals een groot aantal progjes, doch met losse plaatjes.
1o stuks kun je gelijk open hebben.
Met lagen kun je dus plaatje op elkaar zetten.
Bij UltimaePaint kun je het ene plaatje op het andere plakken.
In feite is dit makkelijker, omdat je beter overzicht houdt.
Als je de beschreven manier van werken in PhotoShop toepast zal het ook wel lukken.

Verder kun je zoeken naar Tutorials en Workshops voor PhotoShop om te zien hoe bv vuur kan worden weergegeven.

:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan