mp3 in wav maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

monica de v

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2003
Berichten
11
hallo wie kan mij in begrijpelijke taal uitleggen hoe ik een mp3 in een wav bestand maak dat moet ik nl. invoegen in een powerpoint en hoe maak ik dat wav bestand kleiner
 
Gebruik om van MP3 .wav te maken een progje als MP3Toolz, te vinden op download.com.

Het daarna kleiner maken zal niet gaan, want daarvoor worden juist compressietechnieken als MP3 gebruikt. Of je moet natuurlijk het geluidsfragment willen afbreken op een bepaald punt.
 
Je kan nog wel kiezen voor een WAV file van lagere kwaliteit dan normaal (=44khz), je zou hem bijvoorbeeld 22 Khz kunnen maken. Ik weet niet of dat in MP3Toolz kan volgens mij met Media Wizard wel (www.cdhnow.com)
 
of met CoolEdit.. daar kan echt ALLES mee.. okee bijna alles.. ;-)
 
Geplaatst door verhoog
Gebruik om van MP3 .wav te maken een progje als MP3Toolz, te vinden op download.com.

Het daarna kleiner maken zal niet gaan, want daarvoor worden juist compressietechnieken als MP3 gebruikt. Of je moet natuurlijk het geluidsfragment willen afbreken op een bepaald punt.


mp3 toolz gedownload, maar het omzetten in een wav. bestandje van een mp3 bestandje lukt me niet. Er moet toch wel een makkelijke manier te vinden zijn ?!?!?!
 
Hoezo het lukt je niet? Je wilt toch van MP3 naar wav hè, niet andersom hoop ik??

Open Mp3Toolz -> klik op knop MP3 to wav -> klik open files -> selecteer de files die je wilt converteren -> ok -> klik "convert" en hij gaat aan de gang.

Ik kan geen makkelijkere manier bedenken.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan