outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

probetrotter

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Berichten
23
Hallo,


Ik heb sinds kort problemen met outlook express(win98).
Elke keer als ik outlook express open komt er mail binnen van kranten.com van 29-3, maar die heb ik ondertussen al 6 keer binnen gehad, en zo heb ik nog een mailtje dat steeds opnieuw binnenkomt!
Hierdoor valt mijn computer bijna helemaal stil(er worden geen bytes meer verzonden en ontvangen)
Het lijkt wel een mail-bom!!
Ik heb mijn computer nu 4 jaar maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Hoe los ik dit op?

groetjes probetrotter
 
Neem het programma Mailwasher . Vink blacklist/bounce en delete aan en 9 van de 10 keer ben je er van af.
 
ik denk dat ik in wezen het zelfde probleem heb, dat ik overigens in deze rubriek al eens gemeld heb. Ik heb elke dag zeker 4-5 spamberichten. Als ik dan een dag bijvoorbeeld niet open, haalt outlook express bijvoorbeeld 2 mailtjes van de 10 binnen en geeft aan dat de 3e van de 10 binnenkomt. In werkelijkheid komt er echter geen byte binnen. Als ik stop en opnieuw opvraag, krijg ik de eerste 2 berichten weer binnen.Als ik hetzelfde doe op mijn laptop, komen de berichten zonder probleem binnen. Op beide comps staat Outlook express precies hetzelfde ingesteld. Het enige verschil is dat op de desktop veel meer afzenders zijn geblokkeerd.
 
Ik begrijp je niet helemaal.
Mailwasher haalt het volgens mij direct van de server af. Pas daarna ga je naar Outlook Express.
 
Hallo iedereen,

Het probleem is uiteindelijk opgelost doordat (denk ik) ik via een omweg naar mijn mailbox ben gegaan(via een ander e-mail prgm dat je b.v kunt gebruiken als je niet met je eigen computer surft) en toen de mailtjes heb binnen gehaald. Viel bij outlook express het dataverkeer na enkele sec. stil, nu niet en na de binnengekomen mailtjes verwijderd te hebben ben ik teruggegaan naar outlook express en alles werkt weer alsvanouds(afkloppen).:D

Toch bedankt voor de reacties!

groetjes probetrotter

P.S. Het e-mailprgm is mail2web.com
 
Blij dat het opgelost is.
Als je ons nieuwsgierig maakt............ zet dan ook de link erbij :D
Bedankt. Ik heb em al binnen. Altijd handig in het buitenland.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan