spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

fdielissen

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2001
Berichten
157
Geachte forumleden,

Ik ontvang de laatste tijd nogal eens ongewenst emails, waaronder reclame ed.
Graag wil ik deze mails niet ontvangen en zoek een goede gratis spamkiller, die ook werkt voor meerdere accounts.

Ik heb 7 emailaccounts bij verschillende providers, waaronder 3 bij @Home. Bij @home heb ik geen webmailtoegang dus waarschijnlijk geen toegang tot de server waardoor ik voor dat de mail wordt gedownload deze verwijdert kan worden via een spamkiller.

Heeft iemand hier een oplossing en of suggestie voor?
Wellicht in de vorm van een gratis te downloaden programma.

Gaarne reactie.
 
Je kunt je mail bij @home natuurlijk altijd via www.postbakje.nl bekijken en verwijderen.
Geef hier je usernaam en passwoord in, en als mailserver: mail.home.nl en voila!
Een veel gebruikt en gratis progje voor spam is mailwasher. Waar je dit kunt vinden weet ik zo 123 niet. Zou even zoeken met google of binnen helpmij.
 
Hoi Piepoeh,

Mialwasher free is helaas voor slechts 1 emailaccount.
Bij postbakje.nl of twww.twigger.nl is het dus niet mogelijk om post op te halen vanwege het feit dat de server niet toegankelijk is.
 
Bij postbakje.nl of twww.twigger.nl is het dus niet mogelijk om post op te halen vanwege het feit dat de server niet toegankelijk is

Heb er anders vanavond nog op gekeken op mijn werk, werkte prima. Misschien even een dipje daar.
Verder zou ik het niet weten.
 
Geplaatst door Ventrue15


Ik gebruik mailwasher anders toch voor 2 accounts hoor.

Mvg.
voorheen kon dat wel, nu niet meer. Versie 2.0.40 is de zgn. free versie, en die is goed voor 1 account. De pro (betaalde) versie kan meerdere accounts hebben.

Probeer eens op zoek te gaan naar een oudere versie van mailwasher, die kunnen wel omgaan (ook de free versies) met meerdere accounts.
 
Help, heb mailwasher dan wel voor meerdere accounts maar op de een of andere manier werkt hij niet voor mijn mailbox. De mail voor zoon en dochter wordt keurig aangegeven, die van mij niet. Heb dankzij hulpvaardig iemand van deze site met een mailchk.exe mijn account getest en dit ging goed. Verder heb ik de instellingen van alle drie mailboxen gecheckt en heb voor alledrie dezelfde instellingen gezien.
Wat doe ik fout ?
 
Ik heb geen ervaring met mailwasher.

Maar zelf gebruik ik Spam Inspector.
Je kan spam bouncen (terug sturen met adres onbekend). Mensen die in je lijst toevoegen als vrienden, enz.
Voordeel is dat het programma met outlook en/of Outlook Express werkt, dus ook met alle accounts.

Nadeel is dat er na 15 dagen betaalt zou moeten worden. Maar ja...ben en blijf een Hollander ;)
Meer info

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan