ondertiteling windows media player 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

groen29

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Berichten
495
hoe kan ik met windows media player 9 een losse ondertiteling bij een film zetten

bram :thumb:
 
Wanneer je het ondertitelingsbestand dezelfde naam geeft als het videobestand en daarna het videobestand start zou WMP 9 de ondertiteling automatisch moeten starten. Denk er wel om dat je de extensie niet veranderd van het ondertitelingsbestand.
 
dat wordt lastig want ik heb ze al op een cd gebrand

ooit had ik een prog. daar kon ik aangeven waar de ondertiteling stand
dat opende gelijk met media player maar weet niet meer hoe dat heet

bram :thumb:
 
nee geloof het niet ik kreeg onderin het beeld een tekentje in me balk als ik daar op drukte dan kon ik ingeven waar me ondertiteling stond

bram :thumb:
 
Met vobsub gaat het ook, installeer maar eens :thumb:
(je krijgt ook een icoontje in de tray waarop je kunt klikken en dan je ondertitels kunt laden) :thumb:
 
ik heb het geinstaleerd maar hoe moet ik nu verder


bram :thumb:
 
Je film opstarten en nu zou je (normaal) een icoontje van vobsub in je tray moeten zien staan... klik erop
 
Ik gebruik altijd Radlight om films mee af te spelen, is stukken beter dan mediaplayer, hij start sneller op en mijn films die ik van de cd afspeel gaan véééél beter dan in mediaplayer (niet in schokjes) Met Radlight kun je ook ondertitels laden. Veel mensen die ik ken gebruiken Radlight ook, en zij vinden het ook het beste.
http://www.radlight.net/
 
Geplaatst door joram
Ik gebruik altijd Radlight om films mee af te spelen, is stukken beter dan mediaplayer, hij start sneller op en mijn films die ik van de cd afspeel gaan véééél beter dan in mediaplayer (niet in schokjes) Met Radlight kun je ook ondertitels laden. Veel mensen die ik ken gebruiken Radlight ook, en zij vinden het ook het beste.
http://www.radlight.net/



ik heb hem geprobeerd en je hebt gelijk hij is erg goed
en de ondertitels werken ook
bedankt

groeten bram :thumb:
 
ik heb het gevonden divxg400 is het programatje
nu kan ik ook weer in media player ondertitels erbijzetten


bram :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan