Hijackthis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Splatman37

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
Berichten
62
Ik kwam een paar vragen tegen met als antwoord om Hijackthis te gebruiken !

Nou dat heb ik gedaan en heb nu een vraagje, alles ziet er "normaal" uit, voor mij (zie bijlage) alleen staat er Hijacked Internet access by New.Net in ? Hijacked wil in mijn ogen niet veel goeds zeggen !
Wat is dat New net ? kan/mag ik dat verwijderen ??

Alvast bedankt

John
 
Laatst bewerkt:
Er was een deel van het bericht weggevallen in eerste instantie. Nu lijkt het wel weer op een vraag.....
 
New.net is spyware. Kijk of je het kunt verwijderen in Configuratiescherm > Software. Het kan er ook staan als Newdotnet.

De O17 items kun je in HijackThis aanvinken en op Fix Checked klikken. Zorg er wel voor dat alle IE, OE en verkenner vensters gesloten zijn als je dat doet.

Download voor de zekerheid LSPFix voor het geval je internetverbinding eraan gaat.

Goede gratis progjes om spyware te verwijderen zijn: Spybot S&D en Adaware 6, beide zijn hier: http://www.majorgeeks.com/showfiles.php?cat=31 te downloaden. Zorg dat je ze update voor je scant.

Onthou dat HijackThis niks verwijderd, het helpt alleen om een diagnose te stellen en het verwijderen gemakkelijker te maken.

Groetjes,

Pieter
 
Opgelost

Draai regelmatig Ad aware 6 pro maar die had NET niet gezien. Ik heb nu een paar andere spyware zoekers gedownload ! om er naast te gebruiken !

Bedankt voor de snelle reacties Alles is opgelost !!!

John
 
Adaware 6 had New.net niet gezien?
Ik vraag me af waar al die klachten dat Adaware je internetverbinding verziekt na het verwijderen van New.net dan vandaan kwamen? :confused:

Groetjes,

Pieter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan