Omgekeerbeeld Win XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Berichten
645
Omgekeerd beeld

Beste computerhelpers,

Ik heb een Film (XVID) op CD staan, deze kan ik op mij desktop PC (win98) zonder problemen afspelen. Op mijn notebook (WInXP) staat het beeld ondersteboven. Ik heb diverse players en codecs geprobeerd. Kan iemand mij vertellen hoe dit komt en vooral wat kan ik eraan doen om dit probleem op te lossen ?

Groeten
 
Laatst bewerkt:
cd andersom erin stoppen?

ik weet niet hoor, kun je het anders proberen bij anderen mensen met winXP op een notebook?
 
divx en xvid bestanden kunnen wel eens rare effecten hebben als ze in een andere windows zijn gemaakt dan waar ze op afgespeeld worden. Deze is duss waarschijnlijk in win98 gemaakt, of in je notebook zit een matroxvideokaart (ik dacht dat het bij de matrox G400 was) en daar kan je via nimo codecpack een patch voor installeren. Dat staat aangegeven bij de installatie van nimo.
 
sarvo heeft gelijk heb je een videokaart die G400 ondersteund dan heb je die codec ook nodig.

het maffe is heb je geen videokaart die G400 ondersteunt doe dan die G400 codec niet want dan gaat je beeld ook op zijn kop.
 
ga eens naar start / zoeken / bestanden, mappen

zoek daar eens op G400

vindt je 2 files doe die ff backup bv op diskette zetten en verwijder die echt.

doet ie het nu wle goed smijt je de backup files weg krijg je rare fouten zet die twee terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan