Gezocht: Hulp voor een MMORPG

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZeroGamez

Banned
Lid geworden
28 apr 2002
Berichten
117
Goedeavond,

Een vriend van mij en ik zijn al een hele tijd bezig met het uitwerken van een idee om een MMORPG te maken. (voor de mensen die niet weten wat een MMORPG is, het is een Masiv Multi Online Role Playing Game) Ideeën blijven meestal ideeën en ook deze vervloog weer een beetje totdat ik en Gezuz een paar vrienden op het internet vonden die ook zeer geïnterreseerd waren om een game op te zetten. We hebben het idee opgezet en wij hebben nu een klein team van ongeveer 10 man (het gaat hier om: 1 C++/OpenGL scripter, 2 Website designers, 2 Karakter designers, 2 Story-Writters, iemand die veel weet over client/server apps en 2 website/game hosting bedrijven). Dit is natuurlijk niet genoeg om een hele game op te zetten en hierbij wil ik graag een oproep doen aan alle programmeurs, die voldoende ervaring hebben met: OpenGL, client/server apps of algemene game-ervaring. Verder zoeken we nog zeer ervaren designers en mensen die kunnen modellen en renderen. Zou jij mee willen helpen neem dan contact op met zerogamez@silveranime.net (ook MSN adres) of laat een berichtje achter op het forum ;)


Thx, ZeroGameZ
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan