Zang wegfilteren uit muziekbestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Radena

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Berichten
125
Hoe kan ik zang uit een muziekbestand wegfilteren zodat ik die kan gebruiken voor karaoke? Weet iemand een progamma waarmee dat eenvoudig te doen is?
 
tuurlijk,

open Nero, gebruik de Wizzard en kies voor het compileren van een nieuwe AUDIO CD.

Sleep vervolgens de tracks van het rechter -naar het linkervenster.

Selecteer een of meerdere tracks en klik bovenin de menubalk op het onderwerp : "bewerken". Kies vervolgens voor "eigenschappen" en in het dan verschijnende venster klik je op het rechter tabblad : "filters".

Succes !
 
Mag ik hierop reageren, en zeggen dat het geluid zo slecht wordt, dat je maar beter gewoon kunt meezingen, bij het nummer BEAUTIFULL hoor je zelfs helemaal geen muziek meer hoort, dat is bij mij in ieder geval zo, mag ik vragen welk nummer je hebt gebruikt om te testen? Of of er opties zijn, waardoor ik het met goed geluid kan horen?
 
Het nummer wat ik gebruikt heb is van Guns n' Roses, You could be mine. Het nummer komt van een orginele cd en is dus een *.CDA bestand, misschien dat het daarmee te maken heeft. Ik heb het ook geprobeerd met een mp3, maar daar hoorde ik helemaal geen verschil tussen de karaoke functie in of uitgeschakeld. Het maakt dus uit welk type bestand je gebruikt.
 
Ik heb het ook geprobeerd met een mp3, maar daar hoorde ik helemaal geen verschil tussen de karaoke functie in of uitgeschakeld. Het maakt dus uit welk type bestand je gebruikt.
Nou kan ik het niet helemaal volgen... Je hoort geen verschil tussen mp3 met of zonder karaoke, maar het maakt wel uit of je mp3 of cda gebruikt? Een van de twee klopt niet, welke? Als het WEL verschil uitmaakt begrijp ik het, want ik heb het met een mp3 bestand geprobeert.
 
Ik heb het diverse malen met mp3 geprobeerd maar ik krijg een verschrikkelijke echo en nee het was niet het plaatje van Heidie uit tirol. het bestand vervormt zo erg dat je zang kunsten zelf, nog beter zijn dan het muziek bestandje

nou en dat wil wat zeggen hoor bij mij :p :eek :p
 
of raadpleeg (ook) de zeer uitgebreide helpfunctie van Nero...............
 
Nou, ik heb et ook maar es getest. (wou etzelfde doen)

Ik kwak de nieuwe cd van Marilyn Manson erin (Audio-CD), ik sleep 1 nummer (nr.2) naar het linker-venster, ik ga naar de properties van het bestand en vink bij Filters Karaoke aan en ik klik op Toepassen.

Dus ik et nummer horen, hoor je gewoon nog steeds et gezang.

In Nero werkt et dus helemaal niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan