Film op dvd rw branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcvogelaar

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Berichten
338
Ik ben sinds kort in het bezit van een packard bell pc dream machine 3.
Hier zit ook een dvd brander van sony op nu wil ik weten welk soort film bestanden moet ik downloaden om deze te kunnen branden en dan thuis op mijn dvd af te kunnen spelen.
Ik heb voor de gein een film van kazaa gedownload hier stond bij full dvd quality mpg.
Ik heb hem kunnen branden maar hij speelt alleen maar op mijn pc af en niet op mijn gewone dvd speler op tv dus. Wat doe ik fout HELP
 
Als je bijvoorbeeld van kazaa een bestand download met zogenaamde dvd kwaliteit is het dus een dvd-rip maar dan is het geen dvd deze heeft dan meestal een divx of xvid codec. Je kunt wel voledige dvd-rips halen maar dan niet met kazaa en zijn de bestanden veeel groter.

Greetz Cyberfighter
 
Niet met kazaa!!
Zijn er nog andere dan?
Ik ben een leek op dit gebied, het zal wel ***lig overkomen maar ik heb hiermee weinig ervaring vandaar dat ik hier hulp zoek.
 
Ik heb het ook moeten leren maar ik gebruik zelf edonkey maar we mogen hier volgens mij niet over praten maarja. Edonkey vindt ik zelf stukken beter alleen MOET je uploaden anders download je dus niet. Totaal niet voor modem gebruikers maar voor de kabel/adsl gebruiker heel fijn programma. De nederlandse gebruikers site van edonkey is www.sesamstraat.nl neem er maar eens een kijkje.

Greetz Cyberfighter

[edit mod] klopt ja dit soort links zien we liever niet hier[/edit mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de films die via via komen zijn altijd avi of mpeg maar nooit dvd.

je kunt dit soort file wel op een dvd branden nadat ze omgezet zijn naar vcd of svcd.
aangezien je een dvd brander hebt zou ik kiezen voor svcd in hoge kwaliteit maar , dat moet de standalone dvd speler wel aankunnen.
+ de standalone dvd of pc dvd speler moet maar net het formaat kunnen lezen wat jouw dvd brander brand.

je hebt dvd-R en dvd+R zoals je misschien weet,nu weet ik niet wat jouw brander maakt maar de kans is vrij groot dat het formaat wat ie maakt niet gelezen kan worden door de dvd speler.
 
er is voorlopig nog maar een optie....zoek mpeg (of andere) kwaliteit en een dvd die dit kan afspelen.... Standaardisatie is in volle gang maar zal nog wel even op zich laten wachten
 
[edit mod ] lees de huisregels tav warez enz een door [ /edit mod ]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[edit mod ] lees de huisregels tav warez enz een door [ /edit mod ]


Greetz Cyberfighter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan