CD is not finalized?

Status
Niet open voor verdere reacties.

superjude7

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2003
Berichten
45
Hoi,

Als ik een cd brand met behulp van in Kazaa gedownloade Mp3s zegt mn cd-speler als ik t wil afluisteren: 'This CD is not finalized'. Vergeet ik een handeling uit te voeren? Moet ik eerst wav-bestanden ervan maken bv? En zo ja, hoe doe ik dat dan? Ik gebruik Nero.
Dank!
jude
 
Het klinkt alsof je cd niet afgesloten hebt. Je hebt toch niet "multisessie"gedaan?

[edit] probeer de cd eens te sluiten in nero[/edit] Nero maakt van mp3 zelf wav bestanden. daar hoef je niets voor te doen.
 
Laatst bewerkt:
In edit staat bij mij niet zoiets als afsluiten, alleen copy, cut, paste, undo, find, select all enz. Ik heb m nu zover dat hij 100% done is, maar weer zegt ie in mn CDspeler 'not finalized'.
 
Misschien heb je iets aan deze link http://www.computerfeeling.nl/pages/Nero.htm Daar staat ook uitgelegd over dat multisessie. Ik denk toch dat het niet helemaal goed is gegaan. Ik weet zelf eigenlijk niet hoe je achteraf nog een cd moet sluiten. Ik heb dit zelf nooit bij de hand gehad.
 
Ik heb de nederlandse versie, maar als ik bij bestand -> nieuw aanklik, zie ik een scherm met als rechtse tabblad "branden". Daar kun je onderaan cd sluiten aanklikken. Nu moet het wel werken met de volgende cd's. Maar in die link staat ook alles duidelijk uitgelegd vind ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan