Diaovergang

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
394
Ik heb in PowerPoint een presentatie gemaakt van drie dia´s en nu is mijn probleem dat ik de diaovergang van de middelste dia de tijd niet kan instellen zoals ik dat wil. Ik heb in de tweede dia figuurtjes staan ( die bewegen) en die één voor één naar binnen komen, in totaal twintig en heb daarom de tijd ingesteld op 25 seconden om over te gaan naar de derde dia. Dat gaat dus niet want zodra het laatste figuurtje binnen is gaat hij over naar de derde dia maar hij zou nog 5 seconden moeten wachten. Het rare is dat hij het wel doet bij de andere dia´s waaar gewoon tekst in staat. kan iemand mij hier bij helpen?

Anton.
 
Hallo anton,

Heb je al geprobeerd om je presentatie met "diavoorstelling instellen" in te stellen? Hiemee kan je zelf alle diaovergangen instellen zoals jij dat wilt. Ik bedoel hiemee het moment dat de volgende dia verschijnt.

Weet je overigens zeker dat je genoeg hebt aan die 25 seconden? Misschien moet je de tijd op 30 zetten.

Wat het evt. ook nog kan zijn, is dat de evt. animatie op je derde dia gelijk begint. Zet die tijd anders op 5 seconden na vorige gebeurtenis en kijk wat er gebeurt...

Ik hoor het wel!

Benjamin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan