Dvd speelt niet in standalone dvd-speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikeB

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Berichten
509
Hey,

Ik heb een dvd gebrand met nero, maar nu speelt hij niet af in mijn standalone dvd-speler. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
 
Hallo,
ik rip altijd de film met dvd decrypter naar de harde schijf, wanneer deze kleiner is dan 4.7gb dan brand ik hem gewoon met dvd decrypter. Maar wanneer deze groter is gebruik ik dvd shrink of dvd2one, daarna met de nieuwste nero branden. Ik gebruik altijd die nero express. Ik heb een Philips dvd+rw 228 brander. Kan zijn dat je dvd speler de media niet kent. Kijk eens op die dvdrhelp site of je daar ook je standalone dvd speler kan vinden kan je zien wat je dvdspeler aan kan.
Greetz
A.I.
 
Ik heb precies hetzelfde gedaan: Eerst geript met Dvddecrypter, toen verkleint met Dvd2one. Alleen zal ik even de nieuwste versie van nero downloaden en het via neroexpress proberen..
 
gebruik je dvd+ of dvd - ??

ik weet niet wat jouw brander schrijft maar als die dus bv dvd+ schrijft en jouw dvd speler kan alleen dvd- lezen of andersom dvd - schrijven en dvd + lezen heb je pech.
 
Ik gebruik DVD-R(W) schijfjes, en ik heb een standalone Daewoo DVD8000F dvd-speler
 
dan zou het moeten kunnen ja de Daewoo DVD8000F kan dvd- lezen.
maar hij is niet regio vrij en misschien heeft dat er iets mee te maken, dat er in je eigen dvd geen regiocode gebakken zit.?
 
Dit zou inderdaad wel kunnen ja. Maar waar kan ik dit eventueel instellen? Ik heb trouwens een dvd-rw gebruikt, zou het kunnen dat mijn dvd-speler die niet leest?
Mijn dvd-speler leest alleen Regio 2 dvd's. Maar nu vond ik op deze site een code waarmee je hem regio vrij maakt. Hierna werkte het echter nog niet. De dvd-speler bevestigde wel dat ie nu regio-vrij was. Ligt het denk je aan dat ik een DVD-RW schijfje gebruikt heb?
 
Laatst bewerkt:
ik kan eerlijk gezegt weinig info verder over deze speler vinden.
wel dat ie cdr , cdrw aan kan maar over dvd-rw heb ik eigenlijk nergens iets gelezen.
 
O oke, maar zal ik het op een dvd-r proberen inplaats van een dvd-rw, of is dat de moeite niet waard?
 
als je het er voor over hebt om er nog een dvd aan te wagen kun je dat doen ja.
de dvd-rw kun je weer leeg halen je loopt hooguit het risico dat hij de dvd-r niet kan lezen en kost je paar € €
 
Ik had toch maar geprobeerd of mijn dvd-speler wel dvd-r schijfes leest en hij doet dit wel! Het lag er dus aan dat hij geen dvd-rw schijfjes leest.

In iedergeval bedankt voor de hulp.
 
geen dank ;)

het blijft klooien zolang er geen standaard is in + of - dvd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan