Xp over ME

Status
Niet open voor verdere reacties.

mp3page

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
157
Misschien een domme vraag maar kan ik Xp pro over Me zetten zodat ik geen gegevens kwijt raak ?
 
Dat kan zonder problemen. Heb ik wel vaker gedaan met mijn vroegere HP computer. Een schone installatie is natuurlijk wel beter. ME is niet echt stabiel en al die fouten in het besturingssysteem neemt hij bij een upgrade gewoon over.
 
Zorg altijd voor een backup !! Want het is niet gegeven dat het altijd goed gaat !!!!
 
En er zeker van zijn dat je een Upgrade doet, en geen nieuwe installatie;)
 
Xp pro over M.E.

Zowel Pro als Home eens over M.E geinstalleerd. Geen problemen mee gehad. Maar dan moet je zoals Tanja1968 zegt wel zeker een Upgrade uitvoeren. Als je installatie CD van XP/Pro start kies dan eerst voor een Upgraderapport ( compatibillity). Sla deze op of print hem uit. Besluit dan vervolgens hoe verder te gaan. Als je verder gaat zorg dan voor een internetverbinding om eventuele Updates automatische te downloaden. Tip; Als je Norton 2001 in M.E heb staan verwijder deze grondig voor je gaat installeren. Als je dit niet doet zul je ongetwijfeld problemen krijgen. Na installatie wel een andere Virusscanner installeren en alle Updates ophalen bij Windows Update.
Belangrijk:Lees vooral het Upgraderapport goed door van te voren. Succes.
 
Laatst bewerkt:
Hartelijk dank voor jullie antwoorden.
Ik kan nu met een gerust hart xp installeren.
Nogmaals hartelijk bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan