Welke beeldbestanden hebben goede kwaliteit om op dvd te branden???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Berichten
529
Wil films van het internet gaan downloaden, maar worden aangeboeden in diverse bestanden zoals: avi of mpg enz.... welke zijn het beste kwa beeld en geluid?
Lifst bestanden die zo dicht mogelijk bij een origineel in de buurt komen, dus met dolby-surround en pro-logic.....

bvd heatseeker
 
O ja ff vergeten: Originele dvd films uit winkel of videotheek, in welk bestand worden deze dan meestal gemaakt?

heatseeker
 
originele dvd is opgebouwd uit ifo , dbx enz files die zijn specifiek voor dvd.

als je goeie kwaliteit wilt hebben neem je vcd (mpeg1) of beter is svcd (mpeg2).
aangezien de meeste films in avi ( divx ) formaat zijn moet je ze wil je ze op een stand alone dvd speler kijken omzetten naar mpeg1 ( vcd ) of mpeg 2 ( svcd )
 
Bedankt dat is heel duidelijk, maar ik heb zelf een dvd-brander in mijn pc....als ik nu films van het www ga halen, is het in mijn geval toch niet nodig om ze als svcd te branden?....dan zit ik nog met 1 film op 2 cd-roms ....ik wil graag films downloaden en dan als dvd branden....dus met alle toeters en bellen erbij zoals pro-logic en dolby surround....maar die sites zijn toch moeilijk te vinden waar een goede kwaliteit word aangeboden?

heatseeker
 
zoals in je andere vraag ook al gezegt we gaan je hier niet vertellen waar je die film kunt halen.

kan je wel vertellen dat wat jij wilt dolby enz je nooit in een film zult vinden die je download.
of het moet een echte dvd zijn en dan praat je over 5 tot 8 gb per film donwload.
90% van de films die je zult vinden ziijn avi ( divx )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan