Gimli
Verenigingslid
- Lid geworden
- 5 aug 2001
- Berichten
- 1.194
M'n bedoeling was heel simpel een Quak1 model namaken,
zodat ik dit in Quake kan vervangen door m'n eigen modelletje.
Hoe het precies werkt, is nogal ingewikkeld.
Ik kom op een punt, dat ik van het 3D model zg. dxf files
ga maken,
om die later terug in het spel te kunnen converteren.
Nu ben ik eindelijk klaar, maar zie tot m'n stomme verbazing
dat het model 180 graden gedraaid is.
Het loopt dus achterstevoren!
Iemand een id hoe je *.dxf files kunt roteren?
Groeten
Gimli
zodat ik dit in Quake kan vervangen door m'n eigen modelletje.
Hoe het precies werkt, is nogal ingewikkeld.
Ik kom op een punt, dat ik van het 3D model zg. dxf files
ga maken,
om die later terug in het spel te kunnen converteren.
Nu ben ik eindelijk klaar, maar zie tot m'n stomme verbazing
dat het model 180 graden gedraaid is.
Het loopt dus achterstevoren!
Iemand een id hoe je *.dxf files kunt roteren?
Groeten
