MP3 Volume Leveling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
kan iemand mij vertellen hoe ik MP3 zo kan krijgen dat het de zelfde geluidssterkte heeft.
nu speel 1 nummer hard en het ander weer te zacht af
 
In musicmatch Jukebox zit zo'n automaat in die, als je em activeert, al je muziek op hetzelfde volume afspeelt.

hier meer info
 
Bedankt voor het antwoord.
Als ik ze daarna op een cd brand is dan de volume ook van alle MP3 gelijk of is daar weer een ander programma nodig
 
als het goed is, is alles dan hetzelfde volume, moet je ze wel branden met musicmatch, maar dat is ook simpel dus........ succes ermee
 
Misschien overbodig, maar als je musicmatch geínstalleerd hebt en de muziek in de library hebt opgeslagen, dan de betreffende nummers selecteren, met de rechtermuiknop volumeleveling toepassen. De icoontjes voor de nummers worden dan groen ipv wit.
 
allemaal bedank voor julie antwoord.
maar het branden met musicmatch heeft het nadeel dat ie aangeeft dat ik te veel op een cd wil branden.
met nero kan ik er plm 240 op 1 cd krijgen en musicmatch accepteerd er maar plm 17
 
nee hoor , als je kijkt kun je zien dat je verschillende extensies kunt branden, zowel mp3 als cda en als je ze als mp3 brandt kun je er ook tig opzetten.
 
Als je Music Match goed instelt hoef je nooit meer normaliseren aan te geven. Even een vinkje zetten.

Ik gebruik WinLame nu al een tijdje en MP3 test is niet meer zo noodzakelijk. WinLame levert al goede kwaliteit.
Alleen even gebruiken als je een album klaar hebt.
Mp3ext is wel een goede hulp.
 
Laatst bewerkt:
Mp3Gain is echt heel makkelijk in gebruik.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan