film wil niet afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Berichten
5.498
wat moet je doen als je deze melding (bijlage) krijgt? film kan dus niet worden afgespeeld...
 
Is het bestand wel compleet? 127 MB voor een film lijkt mij erg weinig namelijk.
 
oke...dat was 1 probleem :D

nu het "echte" probleem: de players zeggen dat ze um niet kunnen afspelen (dit is dus een andere film...misverstandje van zonet :eek: ).
divx zegt dat ie het geluid niet ondersteunt, en slaat vast...
mediaplayer zegt: playing (maar je ziet en hoort nix)
zoomplayer zegt: no media loaded
waar kan het um daar aan liggen?
 
Probeer het bovenstaande ace mega pack een te dowloaden
 
ron zijn oplossing werkt :)

thx

Held
 
Is deze(probeer eens het ace mega pack ) oplossing ook voor win2000 want die link vermeldt XP of slaat dit niet op het OS.........

Ik krijg regelmatig met filmpjes dat ze wel geluid en geen beeld afspelen. Wil me nu is gaan verdiepen waar dit door komt....
 
Geplaatst door harmen__666
Is deze(probeer eens het ace mega pack ) oplossing ook voor win2000 want die link vermeldt XP of slaat dit niet op het OS.........

Ik krijg regelmatig met filmpjes dat ze wel geluid en geen beeld afspelen. Wil me nu is gaan verdiepen waar dit door komt....
wel geluid geen beeld...vaak is het dan de xvid codec
download anders eens gspot, die vertelt je precies welke codec je moet gebruiken
 
Dank je voor de tip.

Ik heb nu dat gspot open staan, zo iets als jij in je bijlage had. ook het file waaar het om gaat staat erin. Maar hoe nu verder?



Hoe maak en sla jij die bijlage op?


Nou ik ben zelf even aan het pielen gegaan en ik ben eruit..........fantasties !! Bedankt voor de tip heb een divx pack of en player gedownload en nu werkt het.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door harmen__666
Dank je voor de tip.

Ik heb nu dat gspot open staan, zo iets als jij in je bijlage had. ook het file waaar het om gaat staat erin. Maar hoe nu verder?



Hoe maak en sla jij die bijlage op?

ik heb enkel windows 2000 :) en werkt perfect :thumb:
 
Wat werkt perfect?

Ik zeg niet dat alle filmpjes het niet doen he. Af en toe zit er 1 tussen.......
 
Geplaatst door harmen__666
Is deze(probeer eens het ace mega pack ) oplossing ook voor win2000 want die link vermeldt XP of slaat dit niet op het OS.........

Ik krijg regelmatig met filmpjes dat ze wel geluid en geen beeld afspelen. Wil me nu is gaan verdiepen waar dit door komt....
onder windows 2000 werkt deze ace pack perfect... :)

Jeroen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan