Mpeg op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

herbie1905

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2002
Berichten
95
Ik probeer mpeg-bestanden met Nero als een dvd-video te branden. Nero komt meteen met de volgende melding:
nieuw-1.jpg

Ik zou mijn mpeg's toch gewoon moeten kunnen klikken en slepen, waarna Nero zelf aan het decoderen slaat maar wat doe ik fout?

Groeten,
Herbert
 
Hallo,
wanneer je met nero dvd video probeerd te branden met je dvd brandertje. is de bedoeling in nero dat je vob files erin sleept en niet mpeg files, de vob files moeten helemaal compleet zijn dus met ifos en en bub files en wanneer je alles correct hebt krijg je die melding dus niet. VOor mpeg kan je beter een ander programma gebruiken. Zoals Ulead dvd workshop of sonic my dvd zoiets. Deze werken wel goed hiermee. Ulead is de beste.
Greetz
A.I.
 
Interresant onderwerp, had eigenlijk dezelfde vraag.
Maar hoe maak je van een MPEG VOB bestanden?
 
De MPEG-bestanden hebben meestal een standaard VCD-indeling (352x288 en 1150kbps). VOB-bestanden hebben een veel hogere resolute (720x576) en bitrate (3000kbps). Door MPEG in VOB om te zetten wordt je bestand dus veeeeeel groter, ook omdat het geluid op een andere manier is opgeslagen. De kwaliteit is echter nooit beter dan het MPEG-bestand.


Het is mogelijk om de DVD als VCD te branden.
Standaard past op een normale VCD 650MB. Dit staat gelijk aan 74 minuten film. Door gebruik te maken van een DVD (en te beschrijven als VCD), kun je iets meer dan 9 uur film opnemen!!!!
Als je gebruik maakt van de menu-structuur zoals die in Nero beschikbaar is (diverse formaten), kun je ook nog eens makkelijk kiezen.

Veel suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan